Monday, October 20, 2014

małe zakupy organizacyjne

Dzisiaj byłam w Biedronce po bułki. W międzyczasie przypomniało mi się, że kończy mi się zmywacz do paznokci. Obiło mi się o uszy, że biedronkowy zmywacz z pompką jest niczego sobie więc go chwyciłam w biegu. Niedaleko kas stały ustawione w piramidkę pojemniczki i organizery na biżuterię i kosmetyki. Podeszłam, poszperałam i wybrałam sobie jeden.
A wszystko przez bułki..


wybrałam jasną wersję czterokomorowego pojemnika

przednia ścianka jest ozdobiona 

do dyspozycji mamy czetry przegrody i ścianki o różnej wysokości

miałam do wyboru dwa kolory zmywaczy: różowy i zielony :)
wybrałam ten z olejem kokosowym
Buziaki!

22 comments:

  1. Zdecydowanie ładniejszy niż czarny. ^^

    ReplyDelete
  2. Miałam różowy zmywacz. Moje wrażenie - zmywacz jak zmywacz, a pompka żyje własnym życiem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam podobne odczucia, co do tego zmywacza ;)

      Delete
    2. Tego z Isany nic nie zastąpi :) . Ja z pompką poradziłam sobie w prozaiczny sposób - po prostu ją odkręcałam, co na dłuższą metę doprowadzało do szału.

      Delete
  3. zmywacz w nowej wersji bardzo przeciętny :) ale lubię pompkę, więc przelewam do niego inne :)

    ReplyDelete
  4. No i przez Twoje bułki jutro idę do Biedronki.... Ciężkie jest zycie kobiety... ;)

    ReplyDelete
  5. Kurcze byłam dziś i nie widziałam organizerów, jutro jeszcze raz zajrzę :)

    ReplyDelete
  6. A ja nigdzie nie znalazłam :(

    ReplyDelete
  7. Ten też widziałam;) świetny jest.

    ReplyDelete
  8. Miałam i zielony i różowy. Nie ma rewelacji, ale go lubię :)

    ReplyDelete
  9. Ja mialam rozowy zmywacz i nie narzekam ;-)

    ReplyDelete
  10. Oglądałam je, ale stwierdziłam, że mam póki co nadmiar pojemników:) Przezroczyste były całkiem fajne, te ciemne jakoś grzej wyglądały.

    ReplyDelete
  11. Moje paznokcie biedronkowego zmywacza nie lubią. Tolerują tylko ten z Essence. Za to po szkatułkę chyba będę musiała się przejść do Biedronki. Pporzednim razem jak były w sprzedaży nie udało mi się ich kupić.

    ReplyDelete
  12. też kupiłam sobie ten organizer :) a tego zmywacza jeszcze nie miałam

    ReplyDelete
  13. ja też ja też ja też chcę :P Zalecę przed pracą do biedry :)
    Zapraszam też do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. Mi ten zmywacz wysuszył paznokcie. Zdecydowanie nie polecam.

    ReplyDelete
  15. Muszę się im przyjrzeć, bo w moim koszyku jest mało miejsca już ;)

    ReplyDelete
  16. Mam dwa! :) Jak tylko zobaczyłam je w Biedronce, to mi się oczy zaświeciły :)

    ReplyDelete
  17. organizer mam już jeden :) ale jakoś wybieram i wybieram się do tej biedronki i dotrzeć nie mogę :D

    ReplyDelete
  18. Fajne te organizery, najbardziej podobają mi się te wypukłości na boczkach :D Miałam zmywacz z Biedronki, zupełnie mnie nie zachwycił, pozostaję wierna zielonej Isanie.

    ReplyDelete
  19. Fajne te organizery, ale ciut za malutkie na moje zbiory ;D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!