Friday, October 17, 2014

TYLE WYGRAĆ! mam zdjęcie z Łukaszem Palkowskim ^^ (reżyserem filmu Bogowie) :D

Dzisiaj w moim mieście odbyła się projekcja filmu 'Bogowie'. Towarzyszyło temu spotkanie z reżyserem Łukaszem Palkowskim. To już drugie spotkanie z panem Łukaszem na którym byłam :) Wcześniej miałam przyjemność uczestniczyć w patronowanej projekcji filmu 'Rezerwat'.

Na dzisiejszym spotkaniu zostało poruszonych sporo tematów związanych z kręceniem filmu, współpracy z członkami ekipy lekarzy którzy współpracowali z profesorem Religą, aktorami i ich przygotowaniami do ról (publiczność zadawała pytania).
Udało mi się zrobić kilka zdjęć. I dostałam autograf ^^

:D

podczas zadawania pytań
:)

autograf z serduszkiem ^^

bilety

tyle wygrać :D
Buziaki!


8 comments:

  1. Super :). Mam w planach obejrzenie tego filmu.

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcie, też chcę obejrzeć ten film. :)

    ReplyDelete
  3. Nie znam gościa :) Mnie nawet nie wzruszyło spotkanie z siatkarzami Aluprofu :P

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!