Saturday, October 18, 2014

nudne zakupy kosmetyczne

Ostatnie kilka dni żyję w biegu. Okoliczności nie sprzyjają ani odpoczynkowi ani znalezieniu chwili na zrobienie zdjęć do kolejnego wpisu. Dzisiaj totalna improwizacja :)
Najświeższe zakupy kosmetyczne. Malutkie. Tylko dwie potrzebne rzeczy. Płyn do higieny intymnej z Biedronki, którego jeszcze nie próbowałam i nowość z Natury- żel pod prysznic Kamill.


żel powstaje u producenta, który robi między innymi kosmetyki 'Cztery Pory Roku'

miałam cztery rodzaje do wyboru: rabarbarowy (zawiodłam się zapachem..), kwiatowy, cytrynowy (pachniał dokładnie jak cytrynowe wafelki albo cukierki z dzieciństwa) i oliwkowy :)
Powoli wracam do spokojniejszego trybu życia i planuję kolejne posty z lepszymi zdjęciami ;)
Buziaki!

10 comments:

  1. lubię ten płyn do higieny intymnej :)

    ReplyDelete
  2. Lubię te żele Kamill, kilka sztuk już miałam ;)

    ReplyDelete
  3. ja za żelami Kamill nie przepadam,kiedyś były fajne i intensywne jak się je oryginalne z Niemiec przywoziło :)
    a żel biedronkowy nie jest zły :)

    ReplyDelete
  4. Mam żel, jestem z niego zadowolona :) Używam go dwa razy dziennie, a i tak zużycie jest niewielkie, także jest bardzo wydajny :)

    ReplyDelete
  5. Wcale nie nudne :) Miałam nie tak dawno temu żel Kamil ale w czerwonym opakowaniu. Fajny był :)

    ReplyDelete
  6. A ja bardzo lubię wersję rabarbarową tego żelu :) Ale faktycznie rabarbaru w nim niewiele bo jako takiego rabarbaru nie cierpię.

    ReplyDelete
  7. ile kosztował ten żel z biedrony?:)

    ReplyDelete
  8. miałam ten żel do higieny intymnej, dośc fajny

    ReplyDelete
  9. ja bym wziela ten żel cytrynowy :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!