Thursday, October 9, 2014

pierwsze wrażenie i prezentacja- Essence 'Hello Autumn' paletka do brwi

Moje pierwsze wrażenie i prezentacja paletki do brwi z najnowszej limitowanej kolekcji jesiennej Essence 'Hello Autumn'. Są dwie wersje paletek: jaśniejsza i ciemniejsza. Ja mam jaśniejszą.
W solidnym opakowaniu są trzy kolory: dwa matowe brązy, jasna perła i mały pędzelek.

Miałam okazję używać dwóch brązów. Oba dopasowują się do koloru brwi i dosyć dobrze współgrają z moją jasna karnacja i blond włosami. Jasny beżowy, perłowy cień ładnie rozświetla linię pod brwiami.
Pędzelek jest bardzo malutki, ale nieźle się spisuje (będzie przydatny w czasie wyjazdów, kiedy nie będzie miejsca żeby zabrać wszystkie codzienne pędzle).

Jeśli miałabym coś zmienić to byłoby to zgaszenie ciepłego podbicia brązów. Zdecydowanie wolę zimne odcienie taupe. Jestem przyzwyczajona do chłodnego odcienia brązu na moich brwiach. Od wielu miesięcy używam kremowego Color Tattoo Permanent Taupe.

Poza tym paletka jest bardzo udana i będę do niej wracała.



po otwarciu w całej okazałości

malutki pedzelek

matowe brązy i perłowy beż

cienie są dobrze napigmentowane

cena paletki to 10.99zł
Buziaki!

17 comments:

  1. mam ją tylko w innym kolorze, wszystko super tylko pędzelek porażka

    ReplyDelete
  2. O nieee... Za ciepłe te brązy dla mnie...

    ReplyDelete
  3. piękne kolorki
    przydałaby mi się ta paletka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    ReplyDelete
  4. Miałam podobny zestaw do brwi z essence. Z innej "limitki". Był całkiem dobry!

    Teraz kupiłam puder "w listki" i paletkę cieni. też muszę pokazać! Dziś wrzuciłam tylko wstępne zdjęcia.

    ReplyDelete
  5. Mnie osobiście bardzo się podoba :)

    ReplyDelete
  6. dla mnie te kolorki byłyby za ciepłe

    ReplyDelete
  7. Myślę, że dla mnie byłaby ok ;)

    ReplyDelete
  8. Ciekawe, jak prezentuje się wersja dla brunetek :)

    ReplyDelete
  9. Zdecydowanie za ciepłe są odcienie tych brązów. Przynajmniej jak dla mnie. W chłodnych czuję się i wyglądam lepiej :)

    ReplyDelete
  10. Wygląda bardzo ładnie, ale jako cienie do powiek a nie do brwi, które faktycznie powinny mieć mocno chłodniejsze tony.

    ReplyDelete
  11. jestem wierna paletce z catrice. w moim przypadku zdetronizowała nawet kultowy aqua brow! ;)

    ReplyDelete
  12. nie widziałam jeszcze limitki, nie wiesz może czy jest pędzelek do cieni? :)
    może skuszę się na ciemniejszą wersję, jeśli jeszcze zastanę je w hebe :D

    ReplyDelete
  13. Wczoraj ją oglądałam, ale stwierdziłam, ze zostanę narazie przy mojej kredce z Catrice :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!