Tuesday, October 14, 2014

pierwsze wrażenie i prezentacja- Essence 'Hello Autumn' kremowy błyszczyk do ust

Moje pierwsze wrażenie i prezentacja kremowego błyszczyka do ust z limitowanej jesiennej kolekcji Essence 'Hello Autumn'.
Do wyboru były dwa kolory: różowy nude i czerwień. Wybrałam czerwień :)
Kolor numer C01 Beauti-FALL red.

Cóż mogę napisać.. Miłość od pierwszego użycia. Kolor cudny, świetne krycie, dobra trwałość.
Bardzo dobrze wydane 8.99 :)

Jedna warstwa fantastycznie pokrywa usta. Nie rozmazuje się i nie wypływa poza kontur ust. Potrafi przetrwać kilka kaw i drugie śniadanie. Nie klei się i nie roluje. Nie wysusza ust. Po zastygnięciu daje satynowy, lekko matowy efekt.

Z przyjemnością po niego sięgam.

już wcześniej pokazywałam Wam to zdjęcie :)
jeszcze z dłuższymi włsoami




jedna warstwa :3
Buziaki!

11 comments:

  1. jedna warstwa i takie krycie?? wow!

    ReplyDelete
  2. kurcze, a aj dzis wpadłam do Hebe i nie było "hello autumn" :(

    ReplyDelete
  3. Nie pomyślałabym, że będzie tak fajnie krył ;)

    ReplyDelete
  4. Tylko czemu tak mało kolorów? :( Świetne krycie!

    ReplyDelete
  5. Dla mnie wygląda świetnie :) Gdybym tak wolno nie zużywała kolorówki to leciałabym kupić :D

    ReplyDelete
  6. ja w takich kolorkach nie chodzę :P ale przyznaję, że wyglada wspaniale :)

    ReplyDelete
  7. Wygląda genialnie, ale kolor niestety nie mój.

    ReplyDelete
  8. przepadłam jak zobaczyłam tę limitkę, wciągnęłam praktycznie wszystko :)))

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!