Tuesday, October 7, 2014

radość z drobiazgów- powrót do przeszłości

Byłam dzisiaj w sklepie z zabawkami :) (uroki posiadania Dzieciny :3)
Przechodząc przez dział papierniczo-szkolny zauważyłam pióra. Takie same jak te, których używałam w podstawówce a potem w liceum i na studiach. Ze stalówką, na naboje z niebieskim atramentem. OMG! Nie zastanawiałam się długo. Podeszłam i wybrałam takie, które najbardziej mi się podobało (i w miarę przstoi kobiecie po trzydziestce XD)
Pisze cudnie. Dzisiaj zamieszkało przy moim notesie w torebce.


różowe :3


ciekawe czy znajdę czarne naboje.. pamietam, że kiedyś się zdarzały..

po jednej stronie ma ptaszki

a po drugiej serduszka i kwiatki :)

miła odskocznia od długopisów
Buziaki!

13 comments:

  1. Słodkie, ale ja nigdy nie umiałam pisać piórem :(

    ReplyDelete
  2. U mnie w użyciu są tylko długopisy. Jakoś do piór się nie przekonałam :)

    ReplyDelete
  3. Ja również uwielbiam pisać piórem :) Pamiętam że w 1 klasie podstawówki pani kazała wszystkim kupić pióra a nie długopisy i właśnie nim pisałam swoje pierwsze słowa ;) Kilka lat temu kupiłam sobie je sobie znowu i od tej pory nie rozstaję się z nim :D
    Czarne naboje często spotykałam w sklepach papierniczych sprzedawanych na sztuki :)

    ReplyDelete
  4. Ja tam piszę tylko piórem :)

    ReplyDelete
  5. Dawno już nie miałam pióra :). Śliczne jest!

    ReplyDelete
  6. ja uwielbiam pióra - mam jeszcze swoje, które dostałam w podstawówce, ale teraz rzadko go używam

    ReplyDelete
  7. ja jakoś nigdy nie lubiłam piór :D

    ReplyDelete
  8. uwielbiam pisać piórem, nigdy jednak nie dostałam żadnego porządnego, a to z podstawówki zaginęło w akcji...

    ReplyDelete
  9. Pewnie, że czarne naboje znajdziesz. Ja pisze tylko czarnym atramentem :-)

    ReplyDelete
  10. Urocze pióro. Swego czasu uwielbiałam pisać piórem :) Do tego niebieski atrament, klasycznie i elegancko.

    ReplyDelete
  11. Czarne?! Nawet złote naboje można dostać:D

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam! Nawet córce do szkoły kupiłam (z sentymentu, bo ja takim piórem uczyłam się pisać) ☺️

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!