Sunday, October 26, 2014

tk maxxowy post weekendowy oraz hit do włosów- Tangle Angel :3

Byłam nieprzygotowana na dzisiejszą wyprawę do TK Maxxa. Miałam 50% baterii w ajfonie. Za mało.. Ten mały skurczysław strasznie szybko się wyładowuje przy robieniu zdjęć. To dla mnie to najgorsza strona ajfona :(
Mimo to udało mi się zrobić kilka ujęć.

przy samym wejściu były malutkie kurteczki dla bobaskowych dziewczynek :)

najdroższe torebki w sklepie to te z dwoma literkami ;)

propozycje prezentów

torebka Paris Hilton

podobna z charmsami

szalone rzęsy

zestaw lakierów

złote rzęsy

kabuki ecotools

do kapieli

dwa mięciusie i milusie silikonowe pojemniczki podróżne

kremy do rąk

żółty lakier

żel do skórek

świnkowy OPI

ślubny OPI

świateczne zestawy kosmetyków

podróżny organizer na biżuterię

zebrowy portfel

zestaw mosmetyków w torebce
Absolutny hit dzisiejszej wyprawy :3
TANGLE ANGEL ;_;
(z tego co wiem jest dostępny w UK)

były różne kolory :D

cena jak za oryginalny Tangle Teezer 

dzbanuszki

przecenione świece

Święta!

:)

choinkowe lisełki

pingwinki

pudelki

sówki

wyszywanka

coś do kuchni

:)

małe anielskie skrzydełka

zimowe kule :)
Buziaki!

25 comments:

  1. Dużo fajnych rzeczy można znaleźć w tym sklepie :)

    ReplyDelete
  2. torebka MK jest straszna.. nie kumam szału na ich punkcie..

    ReplyDelete
  3. Ten organizer na biżuterię mi się spodobał :)

    ReplyDelete
  4. Te liski choinkowe mnie rozłożyły - chcę takie! Będę musiała nawiedzić TK w swoim mieście :D

    ReplyDelete
  5. byłam dzisiaj w TK maxie i widziałam taki fajny set miniaturowych OPI.
    Super się prezentował, ale cena około 60 zł

    ReplyDelete
  6. mieszkasz już w polsce???

    ReplyDelete
  7. Muszę wybrać się do Tk Maxx zobaczyć co mają ciekawego teraz ;) a Tangle Angel mnie zszokowało, nie miałam pojęcia, że istnieje taka wersja :D

    ReplyDelete
  8. Same śliczności.... Ja do Tk Maxx'a mam hooo ho. :) Niestety ..
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Ja też byłam przez weekend i widziałam kilka rzeczy z Twoich zdjęć:)

    ReplyDelete
  10. odwiedziłam wrocławskiego tikeja, ale na chwilę więc nie widziałam żadnej z tych rzeczy :D

    ReplyDelete
  11. kurteczki dla bejbuszków śliczne :)

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam zimowe kule, mają w sobie coś magicznego :D

    ReplyDelete
  13. Pudelki wcale nie są pudelkami. To są jednorożce!
    Przynajmniej tak uznałam, jak pierwszy raz rzuciłam na nie okiem.

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Bardzo lubię ten sklep za ich stoisko z kosmetykami i rzeczami do domu :)

    ReplyDelete
  16. Te małe kurteczki są prześliczne! Ale siostrzeńcowi raczej nie kupię ;)
    Wpadły mi w oko podróżne pojemniki, muppetowe OPI, zestaw kosmetyków w klatce i choinkowe liski! :)

    ReplyDelete
  17. ceny MK w tkmaxxxaxch w Polsce, są z kosmosu!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!