Thursday, October 30, 2014

upolowałam Glamour z cieniem Inglot z najnowszej jesiennej kolekcji :)

Udało się :) Dwa dni chodziłam i szukałam Glamour z cieniem. Dzisiaj wreszcie znalazłam. Nie miałam wyboru jeśli chodzi o kolor cienia. Wszystkie były jednakowe.
Gdybym mogła wybrać, pewnie wybrałabym właśnie ten który mi sie trafił ;)
Gazeta z dodatkiem kosztowała 5,99


cień w kartonikowym opakowaniu

tył i oznaczenia

w środku informacje o całej kolekcji


wszystkie nowe cienie

tył ;)

i sam cień

bardzo intensywne napigmentowany

:)

udało mi sie go wyjąć z plastikowego opakowania

i zamieszkał w mojej paletce
(cień jest magnetyczny i idealnie pasuje do magnetycznej paletki)
Buziaki@

26 comments:

  1. Ma świetny kolor, też bym chciała na niego trafić :)

    ReplyDelete
  2. Ja niestety nigdzie nie mogę znaleźć tego koloru który Ty posiadasz więc odpuściłam sobie i mam tylko jeden - miedziany ;)

    ReplyDelete
  3. Widziałam ale się nie skusiłam. Nie wiedziałam że to takie maleństwo :)

    ReplyDelete
  4. Jakoś nigdzie nie mogę trafić na ten numer Glamour :( Mam nadzieję, że gdzieś w końcu na niego wpadnę, bo cień prezentuje się bardzo fajnie :)

    ReplyDelete
  5. Nawet nie wiedziałam o takich gratisach:D Jutro zrobię przegląd kiosków, może coś się dla mnie ostało:)

    ReplyDelete
  6. Ja raczej nie uzywam cieni. Ale ten kolorek ladnie wygląda.
    Pozdrawiam :*

    Miśka

    ReplyDelete
  7. szkoda, że u mnie nie było tego odcienia :(

    ReplyDelete
  8. piękny jest :)) aż sprawdzę czy u mnie się jakaś gazeta ostała :)

    ReplyDelete
  9. też mam ten kolor - wspaniały nam się trafił:)

    ReplyDelete
  10. Piękny kolorek. I jakaż sympatyczna cena :)

    ReplyDelete
  11. Zazdroszczę! Ja nigdzie nie mogę znaleźć :(

    ReplyDelete
  12. A mi się podoba ten ciemny brąz i turkus, co to za cienie?

    ReplyDelete
  13. Kurczę, a ja na śmierć zapomniałam!
    Tylko teraz widzę, że n jest do paletki... trochę lipa...

    ReplyDelete
  14. Jest wspaniały, u mnie były gazety tylko właśnie z tym kolorem, czaję się żeby wypróbować też lakier z tej serii :)

    ReplyDelete
  15. Piękny kolor:) Idę poszukać gazetki dziś:)

    ReplyDelete
  16. Wczoraj szukałam, ale nie znalazłam. Dzisiaj jednak jadę do sklepu, gdzie jest ogromny wybór i liczę na to, że znajdę :)
    Zapraszam też do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny ten cień, widziałam na jakiś blogu niebieski, pigmentacja była daremna i ogólnie był brzydki:)

    ReplyDelete
  18. O jaki ładny kolor ! ;) Ja nawet nie wiedziałam, że można je znaleźć z ta gazeta...:(

    ReplyDelete
  19. Ten sam kolor upolowałam. Spotkałam jeszcze zieleń, ale mam podobny odcień już z Catrice i Revlon. Oby częściej były takie dodatki.

    ReplyDelete
  20. Ładny kolorek Ci się trafił :)

    ReplyDelete
  21. Świetny ten kolorek!

    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  22. Kolor super, niestety nie widziałam nigdzie tego glamour z dodatkiem, kupiłam bez :(

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!