Saturday, October 4, 2014

zakupy kosmetyczne z limitki 'Hello Autumn' Essence

Wczoraj pokazywałam Wam całą limitowaną jesienną kolekcję kosmetyków Essence.
Dzisiaj czas na zakupy :) Wybrałam trzy rzeczy (miałam ochotę na 5, ale dwóch nie było- nie znalazłam drugiego odcienia różu i złotego lakieru do paznokci).

:)

paletka do brwi (wersja dla blondynek) cena 10.99

opis z opakowania

róż do policzków zmieniający kolor pod wpływem pH skóry- cena 10.99

numer 01 beauti-fall red

kremowy błyszczyk do ust w kolorze ciemnej czerwieni- cena 8.99

mocno kryjący, trwały i matowy
zastanawiam się nad drugim, jasnym nudziakiem

gromadka w całej okazałości

czerwony kremowy błyszczyk w akcji (jedna warstwa na ustach)
Zastanawiam się czy nie wrócić po drugi błyszczyk nude i jakiś termiczny lakier do paznokci..
Sama nie wiem.. :D
Buziaki!

32 comments:

  1. nie spodziewałam się takiej pigmentacji po tym błyszczyku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też nie :)
      mało tego jest niesamowicie trwały

      Delete
    2. Też nie spodziewałam się rewelacji, a tu proszę :) .

      Delete
  2. zaciekawił mnie ten róż do policzków :)

    ReplyDelete
  3. ten róż wydaje sie bardzo fajny..chyba na prawde przejde sie po niego :)

    ReplyDelete
  4. Sama się wybiorę po zakupy z tej limitki! Pomadka wygląda super i strasznie, a strasznie ciekawi mnie ten róż!

    ReplyDelete
  5. Róż ciekawy z swego założenia ciekawe jak u mnie by się sprawdził.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. jak jutro będzie dobre światło to pokażę :)

      Delete
    2. Dokładnie, również jestem ciekawa różu :)

      Delete
    3. też jestem ciekawa jak ten róż wygląda :) mam pomadkę (błyszczyk?) która ma reagować na pH i u mnie jest wściekły róż ;)

      Delete
  7. Róż mnie zaciekawił!
    Pięknie Ci w takim makijażu :)

    ReplyDelete
  8. Ja zdecydowałam się na paletkę cieni do powiek i róż zmieniający kolor :)

    ReplyDelete
  9. jestem strasznie ciekawa tego różu :)

    ReplyDelete
  10. Ciekawy ten różyk :) magiczny :) też jestem zdziwiona, że błyszczyk taki mocny:) Ślicznie Ci w tym makijażu :)

    ReplyDelete
  11. Byłam dzisiaj w naturze i nie ma jeszcze tej limitowanki :c

    ReplyDelete
  12. Błyszczyk świetny! Bardzo mi się podoba ten zestaw do brwi :)

    ReplyDelete
  13. Błyszczyk najfajniejszy. Tej zmiany koloru różu bym się trochę obawiała. Ciekawa jestem co z niego wyniknie :)

    ReplyDelete
  14. Jak pięknie błyszczyk się prezentuję ;)

    ReplyDelete
  15. O ciekawe czy u mnie już ta limitka jest, ostatnio jej nie było jeszcze. Zestaw do brwi muszę sobie kupić :)

    ReplyDelete
  16. ten róż zmieniający kolor może być ciekawy :D

    ReplyDelete
  17. ta paletka do brwi by mi się przydała!

    ReplyDelete
  18. Ciekawi mnie ten róż - myślałam, że to puder albo rozświetlacz:)

    ReplyDelete
  19. Ja też na róż się skusilam:-)

    ReplyDelete
  20. o szminkach zmieniających kolor pod wpływem pH słyszałam, ale róż! wow, bardzo jestem go ciekawa:)

    ReplyDelete
  21. Dawno nie miałam okazji testować kosmetyki Essence

    ReplyDelete
  22. zaintrygowałaś mnie tym różem do policzków ;)

    ReplyDelete
  23. Komplet do brwi wydaje się bardzo ciepły, ale na brwiach już nie... Jak to z nim jest?

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!