Sunday, November 9, 2014

inspiracje Pinterest- kilka miłych rzeczy #4

Kontynuacja serii pinterestowych inspiracji.

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.pinterest.com

wielorybowy pomocnik książkowy
 Strasznie mi sie tęskni do robienia mydła..



tęczowe zestawy

ostry solny peeling w kostce

cudne :)


kosz lawendy

filcowy ogródek dla dzieciaków

ostatnio bardzo podobają mi się bardzo jasne wnętrza

coś dla łasuchów

mmmmmm same pyszności

gliniane filiżanki

podoba mi się

wygodna półka 

pudełko na chusteczki

piórkowe spinki do włosów

lubię to :)


:3

skakun


słodziakowa kocia rodzinka
Buziaki!

14 comments:

  1. Ciekawe inspiracje. Bardzo mi się podobają te mydełka (miętowe najlepsze c:)

    ReplyDelete
  2. Ale piękne inspiracje! :)))
    Cudowne rzeczy!

    ReplyDelete
  3. O kurcze! Ale cudowna kurtka! <3

    ReplyDelete
  4. Rewelacyjna skórzana kurtka! Mogłabym taką mieć :D Podoba mi się też manicure.

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia, kicie są najlepsze. :)

    ReplyDelete
  6. Słodkie kociaki :) a mydełka świetne.

    ReplyDelete
  7. o mnom nom :) mydełka super, sama bym się w to pobawiła :)

    ReplyDelete
  8. Cudne kotki i ciekawe inspiracje ;)

    ReplyDelete
  9. Twoje mydełka są obłędne :)

    ReplyDelete
  10. też lubię buszować po pintereście :) ale teraz nie mam zbyt wiele wolnego czasu

    ReplyDelete
  11. Fajne fotki :) Lubię takie piękne rzeczy :) Ładne mydełka.. i ta półka na wannie... :D Mmmm!
    Zapraszam też do mnie, pozdrawiam! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!