Thursday, November 20, 2014

kolorówkowe zakupy z Natury- promocja -40%

Udało mi się kupić wszystko co chciałam :) Plus mały nieplanowany bonus.


dwie pomadki, dwa podkłady i puder w kamieniu

kolory i oznaczenia

kolory i oznaczenia


podkład Rimmel Wake Me Up w odcieniu 100 Ivory cena około 26 zł
podkład Maybelline Fit Meanti shine stick w kolorze Classic Ivory Vanille 120 cena około 19 zł
puder w kamieniu Rimmel Stay Matte w kolorze 001 Transparent cena około 16 zł
pomadka Rimmel w kolorze 070 Airy Fairy cena około 12 zł
(nieplanowany bonus) pomadka Rimmel Kate z serii matowej numer 101 cena około 12 zł

Bardzo się cieszę, że nie trafiłam do Rossmanna i skorzystałam tylko z promocji w Naturze :)
Buziaki!

26 comments:

  1. Ja się skusiłam tylko na 2 lakiery :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sprawdzałam ceny lakierów i u mnie nie były objęte promocją..

      Delete
  2. Fajne zakupy :D Ja do Natury idę jutro, zobaczymy czy wrócę do domu z pieniędzmi czy kosmetykami :)

    ReplyDelete
  3. Muszę się wybrać właśnie po ten puder,bo mój dobił już dna :)

    ReplyDelete
  4. Ja tym razem jestem z siebie mega dumna, bo z Natury wyszłam tylko z podkładem, tym samym, co Ty z resztą, ale kosztowało mnie to dużo samozaparcia i długo sobie tłumaczyłam, że nic więcej nie potrzebuje :) Ech... i bądź tu minimalistką kosmetyczną...

    ReplyDelete
  5. Chyba skuszę się też na ten puder, bo mój powoli się kończy :)

    ReplyDelete
  6. Wczoraj oglądałam filmik Hani (digitalgirl13) z testem podkładu Fit Me Anti Shine i wyglądał naprawdę ładnie na buzi. Jednak Hania wspominała, że może być okropnie nie wydajny, między innymi ze względu na swoją małą pojemność - ponad 3 razy mniejszą niż w przypadku innych podkładów tej firmy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. też oglądałam ten filmik dzień przed zakupami :)
      i w sumie utwierdził mnie w przekonaniu ze chcę ten podkład :D

      Delete
  7. Jestem ciekawa tego podkładu, tyle ostatnio się o nim mówi!

    ReplyDelete
  8. Ja muszę zabarykadować drzwi... Byłam w Super Pharm :( Poległam...

    ReplyDelete
  9. Podkład uwielbiam i mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzi :) . Zachwycił mnie natomiast kolor szminki sygnowanej przez Kate Moss, rewelacja. Daj znać, jak wrażenia po podkładzie Maybelline Fit Meanti! Miłego dnia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szminka Kate jest matowa i bardzo długo trzyma się na ustach :)
      pierwsze wrażenie o podkładzie już jest :)

      Delete
  10. Mi też bardziej się podoba ta promocja w naturze, bo ta w rossmannie zmuszała do kupna dwóch rzeczy, bo inaczej z rabatu nici. A jeśli chodzi o naturę, kupujesz jedną rzecz i masz na nią rabat. :) Ne każdy potrzebuje kilku produktów, a zmuszanie się i wybieranie na siłę nie jest fajne ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie to samo myśle o promocjach :)

      Delete
  11. Ja chyba nie skorzystam z tej promocji :)

    ReplyDelete
  12. Pomadki najbardziej mnie ciekawią :)

    ReplyDelete
  13. Ja chyba będę starała się omijać Naturę bo znowu kupię coś czego nie potrzebuję :)

    ReplyDelete
  14. jestem cekawa jak sprawdzi się u Ciebie ten podkład w sztycie

    ReplyDelete
  15. Obiecałam sobie już, że jak wykończę jakąś z moich pomadek, to zakupię tę z Rimmela!

    ReplyDelete
  16. Bardzo zainteresował mnie podkład Fit Me, daj znać jak się sprawdzi :-)

    ReplyDelete
  17. mam ten podkład,a ten puder kupiłam sobie sobie na ostatniej promocji w Rossmanie 1+1 :)

    ReplyDelete
  18. Też kupiłam puder stay matte w Rossie ;)

    ReplyDelete
  19. Muszę się w końcu skusić na ten puder, bo już tyle dobrego słyszałam na jego temat, tylko niestety do Rossmana czy Natury daleko, niestety nie ma ich w moim mieście.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!