Wednesday, November 12, 2014

pragnienia i potrzeby.. a ja nie wiem czego chcę..

Wszyscy już wiedzą, że aktualnie w Rossmannie trwa promocja na kosmetyki kolorowe. Kup jeden a drugi (tańszy lub w tej samej cenie) dostaniesz gratis. Fajna sprawa.
Kupiłabym sobie podkład.. Ale nie wiem jak się za to zabrać (mam normalną/suchą skórę). Preferuję kremy BB (co już doskonale wiecie), ale na jesień i zimę chciałabym mieć coś bardziej kryjącego.
Rozmyślam nad nowością od Maybelline.

podkładem w sztyfcie

który już wcześniej pokazywałam

w którymś z naturowych postów
W sumie nie mam innych typów. Może ewentualnie Rimmel Wake me up..


Nie wiem..
Jeśli uda mi się być w Szczecinie podczas trwania tej promocji to wstąpię do Rossmanna. Jeśli nie, trudno. Natura już planuje obniżkę cen kolorówki z szaf Maybelline, Rimmel, Pierre Rene, Bell, Astor i L'Oreal. -40%. Promocja ma trwać o 20 do 26 listopada :)

Buziaki!

37 comments:

  1. U mnie ten Maybelline odpadł dzisiaj jak zobaczyłam cenę ponad 30 złotych - wybrałam Affinitone, do tego dokupiłam puder rozświetlający Senique po poleceniu znajomej i zobaczę co z tego wyjdzie ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no faktycznie cena nie jest niska.. w sumie może w Naturze bardziej sie opłaca, bo nie muszę myśleć nad drugim kosmetykiem ;)

      zaraz sobie wygooglam Affinitone :)
      używasz już? daj znać jak wrażenia

      Delete
    2. Użyłam go wczoraj do pracy no i zadowolona niestety nie jestem... Nie dość, że potrzebuję mocniejszego krycia to jeszcze długiego, a u mnie efekt może było widać przez 3 godziny.

      Cholera, za swoją pazerność i kombinowanie w Rossie teraz będę odpokutowywać używaniem bubla :P

      Delete
    3. Rimmel Wake me up jest super, używam, polecam. Krycie jest zauważalnie większe w porównaniu do kremów BB, ale też nie tworzy maski, przy okazji cudownie rozświetla buzię. Zdecydowanie mój ulubieniec, choć kolega z tej samej szafy- Rimmel Match Perfection depcze mu po piętach!

      Niestety Affinitone u mnie kompletnie się nie sprawdził, nie dość, że się utleniał, to jeszcze po 3-4 godzinach nie było widać nic, poza ciemniejszymi plamami.... Brrrrrr!!!!!! Omijam szerokim łukiem, a też była to ofiara złożona na ołtarzu rossmanowskich promocji ;)

      Delete
    4. Ja nie lubię Affinitone za wykończenie jakie daje. Mam cerę mieszaną- suche policzki i tłusta strefa T i niestety nie podoba mi się efekt tak na partiach suchych jak i tłustych . Męczę go od czasu do czasu ale moja cierpliwość maleje z każdym dniem. Szkoda. Też kupiłam na jakiejś promocji w Naturze- na dłoni WYDAWAŁ się OK

      Delete
  2. Ja dzisiaj stałam przed szafami w Rossmannie i nic nie kupiłam- nie wiedziałam co :D

    ReplyDelete
  3. OOO, musiałabym znaleźć Naturę, która ma szafę Perre Rene :) Ja w Rossmannie jeszcze nic nie kupiłam, ale pewnie coś sobie znajdę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja Natura ma szafę Pierre Rene :) ale nic nie znam z tej marki więc nie wiem czy cos wybiorę..

      Delete
  4. ja się skusiłam na eyeliner master precise i jeden tatuaż z Maybelline :) udało mi się trafić na przesympatyczną konsultantkę, która wyjęła mi niezmacane egzemplarze z szafy :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. lubię tatuaże z Maybelline :) szczególnie Permanent Taupe <3
      przemiła pani :D niezmacane kosmetyki w drogeriach to prawdziwy skarb ;_;

      Delete
    2. permanent się u mnie rolował niemiłosiernie więc tylko do brwi działam :)
      za to eyeliner i tak musiałam kupić bo akurat przedwczoraj się skończył, więc spróbowałam z innym odcieniem czy też się będzie tak rolował - za darmo nic nie tracę w razie czego :)
      w rossmannie to prawdziwy skarb taki niezmacany hyhyhy dawno już nie byłam tam i te dzikie tłumy przy szafie sprawiły, że tylko złapałam te dwie sztuki i uciekłam

      Delete
    3. eyelinera nie znam, zaraz sobie popatrzę :)
      ja używałam permanent jako cień i bardzo lubiłam, a teraz tak jak Ty podkreślam nim brwi i uwielbiam go w tej roli <3
      za to niestety wszystkie odcienie metaliczne się u mnie rolowały :,<
      też bym chwytała i uciekała :D

      Delete
    4. eyeliner polecam :) mnie poleciła wcześniej Ada i jestem bardzo zadowolona :)
      cieniutka końcówka, nie wysycha, daje piękną czarną kreskę :) poprzednie opakowanie dość długo mi służyło i dopiero pod sam koniec zniszczyłam końcówkę - krzywo wcisnęłam ją w opakowanie - przycięłam i dalej działała - tylko grubsza była hyhyhy
      a tak się kiedyś przed pisakami zarzekałam

      Delete
  5. Miałam tego Rimmela, fajnie się sprawdzał. Warto go wypróbować! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. będę się nad nim mocno zastanawiała :)

      Delete
  6. Żałuję, że Natura tak bardzo okroiła szafy, które biorą udział w promocji tzn. nie ma Essence, Catrice ani Kobo :( Nie mam po co iść. :D Jedynie może Pierre Rene się zainteresuję. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też żałuję że nie będzie w promocji Catrice i Essence.. Pierre Rene nie znam, ale właśnie to będzie dobra okazja na pierwsze zakupy :)

      Delete
  7. A ja poszczę i do Rossmana nie idę;p Ale jakbym miała wybierać, to może jakiś nowy produkt do ust?

    ReplyDelete
  8. ja niczego nie potrzebuje z rossmanna :) na szczęście :D

    ReplyDelete
  9. ja do Rossmanna sie nie wybieram, wszystko póki co mam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi się niestety kończy krem BB i potrzebuję następcy

      Delete
  10. Ja do Rossmanna nie idę, ale bardzo się ucieszyłam że będzie ta promocja w Naturze. U nas w Molo jest Pierre Rene więc podkład Skin Balance napewno będzie mój! O ile oczywiście mi kolorów nie wykupią, ale postaram się pojechać z samego rana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie też bardzo cieszy promocja w Naturze :)
      zaraz sobie obejrzę podkład Pierre Rene, bo mozliwe że będzie na mojej liście zakupów

      Delete
  11. mi bardzo pasował rimmel match perfection - ten z niebieskim korkiem. odcień porcelanowy wpada w róż - to jak dla mnie jedyny minus. lubię też pierre rene skin balance

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) strasznie kusi mnie ten podkład Pierre Rene

      Delete
  12. Ja tam liczę na jakieś promocje dot. pielęgnacji, a kolorówkę podpatruję tylko w Waszych postach ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja lubię promocje kolorówkowe :D

      Delete
  13. Ja mam ten sztyft z Maybellina Fit Me już od roku w toaletce, w Anglii pojawiły się one już jakiś czas temu, ale za nic nie mogę się zabrać za niego, sama nie wiem czego się po nim spodziewać, jak to nałożyć i ciągle waham się - otworzyć, czy posłać w świat :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak samo w USA od dawna są.. tylko jakoś wcześniej nie miałam na nie ciśnienia ;)
      daj sobie szansę, może akurat u Ciebie świetnie się sprawdzi

      Delete
  14. Niedawno kupiłam sobie ten podkład Rimmela w Naturze przy promocji -40% (zapłaciłam coś koło 26 zł) i jestem zadowolona. Wygodnie się rozprowadza, ma wprawdzie błyszczące drobinki, ale bardzo delikatne - widać je tylko w słońcu. Krycia za wielkiego nie ma, dlatego u osób z problemami raczej się nie sprawdzi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. będę się nad nim zastanawiała :)
      chociaż drobinki nie za bardzo do mnie przemawiają..

      Delete
  15. Wake me up znam, fajny :) Dobrze kryje :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!