Tuesday, December 23, 2014

kosmetyczna przesyłka z Yves Rocher

Jakiś czas temu zrobiłam całkiem spore (jak na mnie) zamówienie w Yves Rocher. Jest tu kilka rzeczy dla mnie,  kilka prezentów na Święta i kilka gratisów do zamówienia.

całe zamówienie (perfumy waniliowe x2)

malinowa płukanka do włosów, waniliowy zapach, żel do demakijażu oczu

postanowiłam sprawdzić jak sprawuje się słynna płukanka do włosów
(kilka dni po kupnie ścięłam włosy na mega krórtko, ale i tak sprawdzę ;)

dwie buteleczki waniliowej wody toaletowej (na prezent pod choinkę)

żel do demakijażu oczu wrażliwych
(z najbardziej wnerwiającym otworem dystrybującym żel ever)

do żelu i płukanki dostałam ekologiczna torbę na zakupy gratis :D
 Prezenty do zamówienia:

lubię prezenty :3

woda perfumowana za zamówienie powyżej 100 zł

prezent niespodzianka o wartości 120 zł
polubiłam to serum od pierwszego użycia

na dnie pudełka znalazłam jeszcze małą próbkę zapachu :)
Wiecie czego używam regularnie,  codziennie z ogromną przyjemnością?
Torby na zakupy :3
Buziaki!

9 comments:

  1. Bardzo fajne zakupy :) ja mam ochotę na jedną perfumę z Yves Rocher ;) Pewnie za niedługo sobie sprezentuję :D

    ReplyDelete
  2. ja czaję się na olejek do wlsoow z YR;]

    ReplyDelete
  3. Waniliowa woda to coś w sam raz dla mnie :)

    ReplyDelete
  4. Waniliowy zapach bardzo by mi się pewnie spodobał!

    ReplyDelete
  5. Nie przepadam za Yves Rocher :)

    ReplyDelete
  6. Płukankę lubię m.inn. za zapach :) A wodę waniliową YR mam prawie cały czas na toaletce :) jedna się skończy, kupuję nową.

    ReplyDelete
  7. chyba bardziej opłaca się kupować przez Internet... :P

    ReplyDelete
  8. Wanilia pachnie cudnie :). Tą płukankę kupiłam ostatnio ale jeszcze nie używałam :)

    ReplyDelete
  9. ja też muszę w końcu wypróbować tą słynną płukankę ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!