Wednesday, December 10, 2014

krótki TK Maxxowy post sklepowy- kosmetyki i gadżety

Kilka dni temu byłam w TK Maxxie dosłownie przez parę minut. Udało mi się zrobić garstkę zdjęć.

ogrzewający eskimos, którego można podgrzać w mikrofalówce

były jeszcze lisełki i sóweczki

kremy 

ogromniasta dostawa kosmetyków kolorowych Rituals

cienie

kredka do brwi i podkład

lakiery ciate

cienie do powiek

cena

zestaw do oczu

paletka

cena

paletka cieni W7

cena (pudełko było uszkodzone)

lakiery

dużo więcej lakierów

suchy olejek do ciała

cena

pędzle i gadżety

notesy

domowe ozdobniki

kuchenne zestawy

ozdoby świąteczne

stylus w kształcie strzały

kostko-ludzik dla zabicia czasu

podkowowa łamigłówka

:)
Buziaki!

15 comments:

  1. W Twoim TKMaxxie taki porządek, że aż miło patrzeć. W tym, w którym ja bywam wiecznie jest burdel absolutny z rzeczami rozrzuconymi po podłodze, potłuczonym szkłem i pootwieranymi/pokradzionymi kosmetykami. Aż się odechciewa robić zakupy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda :) szczeciński tk maxx jest zawsze ogarnięty
      lubię do niego zaglądać jak mam okazję

      Delete
  2. W Kielcach jest nie źle :) Muszę do niego zajrzeć:)

    ReplyDelete
  3. Szkoda, że u mnie nie ma tk maxx. Chętnie zrobiłabym w nim zakupy widząc tyle fajnych rzeczy u Ciebie na zdjęciach. :)

    ReplyDelete
  4. powinnam zajrzeć do TK, choć boję się, że połowę lakierów bym wykupiła:)

    ReplyDelete
  5. ale u Ciebie porzadek ! ;) u mnie jak byłam tydzień temu to wszystkie kosmetyki były porozrzucane, poprzewracane i starch było cokolwiek dotknąć by wszystko nie runęło :P nie wspominając że 95% rzeczy była zmacana :(
    kupiłam ten czerwony lakier Ciate dla mamy jako dodatek do prezentu gwiazdkowego :)

    ReplyDelete
  6. Zabiłabym za tego eskimoska :) . Lodowaty Wrocław pozdrawia!

    ReplyDelete
  7. Ale u Ciebie w sklepie wszystko ładnie ułożone, u mnie zawsze taki bałagan w kosmetykach, że ciężko się to przegląda.
    Ostatnio zastanawiałam się nad tymi cieniami... ale jakoś nie znam firmy.

    ReplyDelete
  8. W takim razie muszę zajrzeć do Tk Maxxa koniecznie!:)

    ReplyDelete
  9. Wszędzie szukam tej paletki Khromy, ale nigdzie jej jak na razie nie ma :/

    ReplyDelete
  10. sporo fajnych rzeczy udało Ci się wypatrzyć :)

    ReplyDelete
  11. paletkę W7 przygarnęłabym bez zastanowienia!!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!