Thursday, December 25, 2014

małe zakupy kosmetyczne z Natury

Przed świętami wybrałam się na małe zakupy do Natury. Właściwie nie wybrałam się na zakupy- tylko tak o się przejść między półkami. Wpadły mi w oko 3 rzeczy :)
Szukałam sztucznych rzęs i znalazłam coś co będzie dla mnie odpowiednie. Nie jestem wprawiona w naklejanie takich wynalazków, ale im więcej będę próbowała, tym lepiej będzie mi szło :)
Oprócz rzęs wypatrzyłam w koszyku z promocjami dwa gadżety do ozdabiania paznokci.

Zdjęcia robiłam na kolanach ;)

całość

rzęsy (cena 10.99)

bez opakowania

dwie blaszki z wzorkami pieczatkowymi (około 1,70 każda)


z kocimi łapkami <3
Buziaki!

12 comments:

  1. A pokażesz się w sztucznych rzęsach? Jestem ciekawa jak wyglądają na oczach :) może też się skuszę, np. na sylwka :)

    ReplyDelete
  2. Już nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w Naturze :)

    ReplyDelete
  3. U mnie niestety nie widziałam takich płytek :(

    ReplyDelete
  4. Rzęsy bardzo fajne, mam podobne z ebay :)

    ReplyDelete
  5. Ciekawe, czy jak wybiorę się do Natury, to jeszcze będą te płytki :)

    ReplyDelete
  6. nigdy nie miałam sztucznych rzęs :D

    ReplyDelete
  7. Świetne te płytki Ci się trafiły!

    ReplyDelete
  8. płytka z kocimi łapkami cała super :)

    ReplyDelete
  9. słyszałam że t płytki się średnio odbijają

    ReplyDelete
  10. u mnie płytki z essence kompletnie się nie sprawdzają :(

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!