Friday, December 26, 2014

mam krótkie włosy- moja kolejna metamorfoza

Obcięłam włosy na krótko.
Bardzo lubię taka fryzurę. Jest mega wygodna i świetnie się w niej czuję.
To nie pierwszy raz kiedy mam krótkie włosy. Wcześniej zdecydowałam się na taki wizerunek pod koniec liceum (kilkanaście lat temu).
Na przełomie marca i kwietnia przyjechałam do Polski z bardzo długimi włosami. Z miesiąca na miesiąc decydowałam się na radykalniejsze skracanie :)
Przygotowałam zdjęciową metamorfozę mojej fryzury od kwietnia aż do teraz :)
Moją poprzednią metamorfozę wagową można zobaczyć **tutaj**KLIK** (cały czas trzymam zdrową wagę, a nawet udało mi się schudnąć kolejne 3 kilogramy od czasu opublikowania wagowego posta)

Zdjęcia pożyczyłam ze swojego konta na Instagramie :)
marzec 2014

kwiecień 2014

czerwiec 2014

sierpień 2014

wrzesień 2014

listopad 2014

grudzień 2014

najaktualniejsze zdjęcie :D
Buziaki!

22 comments:

  1. Pięknie Ci w krótkich włosach ;)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Właśnie to miałam napisać ;)
      Z ust mnie to wyjęłaś!

      Delete
  3. Radykalne cięcie. Jak mam obstawiać to w długości z czerwca mi się najbardziej podobasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi osobiście też najbardziej podoba się czerwcowa wersja włosów :) ale w króciutkich też Ci bardzo ładnie, a nie każdemu taka fryzurka pasuje ;) odważna jesteś. Ja bym się na takie krótkie na pewno nie zdecydowała... jeszcze w lipcu miałam włosy do pasa, później ścięłam... sporo, przynajmniej jak dla mnie :P jeszcze trochę, i będę miała długość do talii - wtedy będzie idealnie:)

      Delete
  4. świetnie wyglądasz w krótkich włosach!!

    ReplyDelete
  5. Ładnie Ci i w krótkich i w dłuższych też :)

    ReplyDelete
  6. Najlepiej w tych krótszych i krótkich :) ja tez znacznie lepiej czuje sie w krótkich włosach :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Wow! Bardzo radykalna zmiana! Jeśli tego właśnie chciałaś - gratuluję :)

    ReplyDelete
  8. W każdej fryzurze Ci ładnie, chociaż szkoda takich ładnych włosów. ;)

    ReplyDelete
  9. W dłuższych wyglądałaś dziewczęco, jak nastolatka. Krótkie niestety dodają lat :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moim zdaniem wręcz odwrotnie. W krókich wyglada jak dziewczynka:)

      Delete
  10. W krótkich wyglądasz świetnie! Moim zdaniem o wiele lepiej niż w długich :)

    ReplyDelete
  11. Zadziorna teraz ta Twoja fryzura:) W każdej Ci do twarzy, ale ładnemu we wszystkim ładnie;)

    ReplyDelete
  12. Mnie się bardzo podoba! Kasiu, czy planujesz wrócić na YouTuba z filmikami? :)
    co do wagi, jak Ty to zrobiłaś noo?? :D

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz teraz, ale w długich też ładnie:)

    ReplyDelete
  14. ale króciutkie :))
    ja bym się tak nie odważyła :)

    ReplyDelete
  15. świetnie wygladasz w takich krótki włoskach :)

    ReplyDelete
  16. Zobaczyłam te zdjęcia na IG i zapragnęłam pobiec jutro do fryzjera ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!