Friday, December 12, 2014

nowa kolorowa szafa BeBeauty

Trafiłam na nową kolorówkową szafę BeBeauty (Bell) w Biedronce.
Upatrzyłam sobie kilka rzeczy :) Mam nadzieję, że jeszcze będą jak wybiorę się na zakupy.

szafa w całej okazałości

góra szafy

pomadki i błyszczyki

błyszczyki
wiecie coś na ich temat? mam ochotę na jeden z nich

pudry i masełka do ust

puder HD :)
właśnie ogarnęłam, że to sypka wersja mojego prasowanego ulubieńca
wrócę po niego :)

masełka i kremowe cienie

masełka do ust

kremowe cienie do powiek

lakiery do paznokci

zestawy upominkowe
Buziaki!

31 comments:

  1. Kupiłam jeden z lakierów do ust (błyszczyk) i utrzymuje się całkiem długo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o, dzięki :)
      fajnie, że sie długo utrzymuje

      Delete
  2. Biedronka wie jak przyciągnąć kobiety:) Jak u mnie pojawi się ta szafa to kupię sobie masełka do ust.

    ReplyDelete
  3. Muszę się przyjrzeć błyszczykom :)

    ReplyDelete
  4. Koniecznie trzeba zajrzeć do Biedronki, widzę fajne rzeczy :)

    ReplyDelete
  5. Czemu mi to robisz :D chcę sypańca!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też :)
      i nie zawaham się po niego iść :D

      Delete
  6. ciekawe czy tym razem uda mi się upolować jakąś szminkę...

    ReplyDelete
  7. A u mnie szafy nie ma. Skromny stojaczek tylko, ale pudru HD w nim nie ma. Mam nadzieję, że się pojawi :)

    ReplyDelete
  8. ja się skuszę na cienie w kremie i puder sypki:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. daj znać jak sprawdzą się cienie :)

      Delete
  9. Masełka i błyszczyki chętnie bym wypróbowała :)

    ReplyDelete
  10. W mojej biedronce nie ma takiej wypaśnej szafy, przynajmniej nie kojarzę :)

    ReplyDelete
  11. Ja mam puder HD w kamieniu i sobie chwalę :)

    ReplyDelete
  12. Szkoda ,że u mnie w Biedronie takiej nie ma :(

    ReplyDelete
  13. Masełka fajne, ciekawe w jakiej cenie :)

    ReplyDelete
  14. no bebeauty zdaje się być coraz lepszą marką i ta różnorodność produktów i odcieni

    ReplyDelete
  15. Błyszczyki i masełka do ust zdecydowanie zachęcają do zakupu!

    ReplyDelete
  16. U nas jeszcze nie ma :) . Z tymi masełkami fajny bajer. Cieszę się, że wypuszczają nowe serie :)

    ReplyDelete
  17. Mam bana na zakupy az do wakacji. Wlasnie wracam z Niemiec, gdzie kupilam absolutnie wszystko, w ilosciach pozwalajacych przezyc kolejna wojne.. Oh well.. ;)

    ReplyDelete
  18. A u mnie pomadki są droższe :(

    ReplyDelete
  19. Kupiłam wczoraj masełko malinowe i jest super! :) Pachnie świetnie i wygładza usta.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!