Wednesday, December 17, 2014

nowość w szafie Pierre Rene: błyszczyki Chic Gloss- sklepowy post zdjęciowy

Dzisiaj zauważyłam, że w Naturze pojawiła się nowość w szafie Pierre Rene. Kolekcja błyszczyków Chic Gloss. Dostępnych jest 11 kolorów.
Aplikator jest gąbeczkowy i dosyć szeroki. Opakowanie niewielkie. Formuła błyszczyków jest żelowa, gęsta i może być troszkę lepiąca na ustach.


Kolory:


jaki szalony brokatowy po prawej ;)





tak opakowanie wygląda z przodu
Cena regularna to 13,99 a od jutra będą w promocji za 9,99 w Naturze.

P.S.
Jeszcze nie miałam nic z szafy Pierre Rene. W ogóle, w życiu. Nic mnie do siebie nie przekonało..
Macie jakichś ulubieńców z Pierre Rene godnych polecenia?
Buziaki!

12 comments:

  1. Podkład Pierre Rene wymiata :)

    ReplyDelete
  2. Ja mam chyba 3 cienie pojedyncze tej firmy i są całkiem fajne z porządną pigmentacją :) Do ust nic nie miałam jeszcze.

    ReplyDelete
  3. Ja tez nigdy z tej firmy nic nie miałam :)

    ReplyDelete
  4. ten trupio- fioletowy z brokatem to taki koszmarek który przypomina mi się z czasów gimnazjum, kiedy to był największy szpan... No cóż. ;)

    ReplyDelete
  5. ja też nigdy nic z tej firmy nie miałam :)

    ReplyDelete
  6. Też nie miałam nigdy nic z tej szafy :)

    ReplyDelete
  7. Nie miałam nic tej szafy ale widzę ,że koniecznie muszę to zmienić <3

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładne kolory, może uda mi się dorwać chodź jeden,bo bardzo bym chciała, przez takie posty mam wielką ochotę na zakupy! :)

    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  9. Nic nie miałam z tej firmy. Nie lubię w ogóle błyszczyków. :D

    ReplyDelete
  10. Kolorówka PR już kiedyś była w Naturach. Zniknęła jakieś 2-3 lata temu, albo i dawniej. Ale cieszę się, że wróciła, bo mają fajne kosmetyki do ust. Ja uwielbiałam ich konturówki i na pewno przejdę się obejrzeć te nowe błyszczole.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!