Friday, December 19, 2014

nowy zapach w mojej kolekcji- Royal Revolution Katy Perry z kolekcji Killer Queen

Do mojej niewielkiej kolekcji perfum dołączył nowy zapach.
Katy Perry Royal Revolution z kolekcji Killer Queen. Zapach zamkniety jest w uroczej buteleczce w kształcie niebieskiego kryształu/diamentu/klejnotu. Jest nowy- został skomponowany w 2014 roku.

Kilka słów o nutach zapachowych:

nuty głowy to granat i różowa frezja
nuty serca to jaśmin, kwiat pomarańczy i drzewo sandałowe
nuty bazowe to kwiat wanilii, skóra, piżmo i tarnina


Dla mnie pachnie jak słodkie ciacho z jagodami/borówkami. To mój pierwszy słodki zapach. Mam go od kilku dni i cały czas się do niego przyzwyczajam :)
Jesteśmy na dobrej drodze do polubienia się.
Buziaki!

11 comments:

  1. Bardzo ciekawi mnie ten zapach, na pewno jest piekny. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest niespotykany :) dla mnie rozpoczyna przygodę ze słodkimi zapachami :)

      Delete
  2. Buteleczka trochę nieprzemyślana, ponieważ może sturlać się z półki :) Jaka cena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie sturla się :) ładnie stoi na 'szlifach' kryształu

      w Naturze kupiłam za 69 w promocji z 99 (30ml)

      Delete
  3. Miałam ten czerwony Killer Queen, słodki, waniliowy, super, ale ja przepadam za takimi zapachami :)) Muszę i ten powąchać.

    ReplyDelete
  4. Ciekawe jak pachnie, a buteleczka bardzo fajna :)

    ReplyDelete
  5. Opakowania perfum Katie Perry a każdym razem mnie fascynują. Są tak inne od reszty flakoników. Zwłaszcza fioletowy kot :D Ta, którą pokazujesz jest równie intrygująca.

    ReplyDelete
  6. Dostałam od znajomej czerwony Killer Queen, i prawde mówiąc zapach jest bardzo przyjemny, flakonik bardzo ładny ale bardzo szybko się ulatnia.
    A jak jest z tym ?

    ReplyDelete
  7. Nie miałam żadnej perfumy z kolekcji Katy Perry, muszę koniecznie gdzieś poniuchać i sprawdzić. :)

    ReplyDelete
  8. Też bym chętnie weszła w jego posiadanie... :)

    ReplyDelete
  9. Lubię zapach słodkich jagód, ale nie wiem czy w perfumie:)
    Miałam poprzednią wersję zapachową i bardzo mi się spodobał:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!