Saturday, December 6, 2014

sklepowy post przedświąteczny- prezenty z Biedronki

W moim mieście są trzy biedronki. Dwie są niewielkie, trzecia całkiem spora. To właśnie w tej najwiekszej jest najwięcej towaru (nic odkrywczego) ;) Chodzę tam, bo często mogę znaleźć rzeczy z poprzednich gazetek w niższych cenach i końcówki kolekcji, których nie ma w innych Biedronkach.
Tym razem zrobiłam kilka zdjęć z myślą o pomysłach na prezenty.

świąteczne, zimowe kocyki

i poszewki na poduszki

adidasowe zapachy

i playboyowe

zestawy La Luxe za niecałe 20 zł

zestawy Sweet Secret

i Be Beauty do pielęgnacji ciała

seria kozie mleko

zestawy, które pokazywałam Wam dwa dni temu tutaj *klik*

trzy żele pod prysznic Luksja

zestawy do twarzy BeBeauty

ramki na zdjęcia

o takie :)

hantle

ostatnie organizery na kosmetyki

skórzane portfele

czarny

obrusy świateczne

zestawy kosmetyczek

coś dla panów

i tu też

ciepłe skarpecioszki

piżamy

porcelana

coś do kawy i herbaty

albumy do zdjęć

w różnych wzorach i kształtach

coś do włosów

przy kasach farby i szampony
Buziaki!

20 comments:

  1. Spodobały mi się albumy do zdjęć:) Widzę też, że seria z koziego mleka zmieniła szatę graficzną.

    ReplyDelete
  2. Mi się spodobały poszewki z reniferem, ale wykupili :<

    ReplyDelete
  3. Ależ żałuję, że w mojej Biedrze nie ma i nie było albumów na zdjęcia! :(

    ReplyDelete
  4. Zestaw z prostownicą fajny, ciekawe czy dałoby się loki nią robić? Ktoś coś wie na ten temat?

    ReplyDelete
  5. Jakby moja Biedronka była tak zaopatrzona to chodziłabym tam codziennie.
    Kupiłam sobie te kapcio-skarpety:)

    ReplyDelete
  6. Muszę na spokojnie przejść się do Biedronki ;D

    ReplyDelete
  7. No proszę wróciły organizery. ciekawe jak to u mnie z dostępnością.

    ReplyDelete
    Replies
    1. One nie wróciły, niestety, tylko są takie Biedronki, w których się uchowały (albo zostały zwiezione z innych punktów).

      Delete
  8. U mnie nie widziałam tych ramek... a szkoda, podobają mi się :(

    ReplyDelete
  9. Chetnie się wybiorę do Biedronki, może trafię w końcu na organizer.;)

    ReplyDelete
  10. Polowałam na organizery czy są jakieś, a jak były w ofercie Biedronki to głupia legalnie je przespałam... Ale muszę jeszcze jedną Biedrę przeszukać ;-)

    ReplyDelete
  11. Widziałam już te rzeczy w swojej biedronce i kupiłam sobie jeden z tych ślicznych kocyków i skarpetki :)

    ReplyDelete
  12. ten zestaw, który pokazywałaś na pewno kupię. No i ciepłe 'skarpecioszki'... Są urocze i baaardzo mi niezbędne! :)

    ReplyDelete
  13. Skusiłam się na zestaw kosmetyków o zapachu czekolada&pomarańcza, pachnie jak Delicje :)

    ReplyDelete
  14. Muszę wybrać się do jakiejś większej Biedronki i poszukać tych organizerów na kosmetyki, może jeszcze trafię ;) Czaiłam się na poszewki na poduszki, ale trafiłam na same nieatrakcyjne wzory.

    ReplyDelete
  15. skarpety domowe wygladają super ;)

    ReplyDelete
  16. U nas większość tych rzeczy już zeszła, a szkoda, bo bardzo chętnie dokupiłabym jeszcze jeden organizer :)

    ReplyDelete
  17. MI się nie udało dorwać poszewek:(

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!