Sunday, December 14, 2014

świateczna limitka essence 'Come to Town'- zdjęciowy post sklepowy

W Naturze pojawiła się świateczna limitka 'Come to Town'.

jeszcze nie śmigana :) wszystko na swoim miejscu

zestaw lakierów w czerwieniach i złocie

zestaw ze srebrem

top

dwa kremowe róże

połyskujący puder do ciała

z mięciutkim gąbeczkowym puszkiem w środku

zielona paletka cieni

różowo-bordowa paletka cieni

kredki do oczu

pomadki

zestaw kartek świątecznych

o takich

ceny
Nie ma testerów, więc nie zbadałam zawartości.
Macie coś z tej limitki? Co jest godne uwagi?
Dajcie znać :)
Buziaki!

28 comments:

  1. O matko, jakie szczęście że nic mi się strasznie nie podoba:D już bym tego nie miała gdzie pochować.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to tak jak mi :)
      może jedynie któraś kredka do oczu albo czerwony zestaw lakierów.. nic poza tym

      Delete
  2. oj ja bym przygarnęła kredkę, zestaw cieni i pomadkę:) ale za dużo mam tego wszystkiego :)

    ReplyDelete
  3. Ile wspaniałości :D Chyba będę musiała odwiedzić w końcu szafę Essence

    ReplyDelete
  4. Róż fajnie wygląda i pomadki, ale ciekawe jak się sprawują :)

    ReplyDelete
  5. W sumie fajna kolekcja ale nie zachwycająca :)

    ReplyDelete
  6. cudowny widok takiej nieprzebranej szafeczki :D

    ReplyDelete
  7. Pomadki mnie kuszą i może troszkę lakiery ;)

    ReplyDelete
  8. top, puder i kartki wyglądają ciekawie :)
    Ja się nie zbliżam do Natury :D bo już prawie pusto w portfelu przed świętami.... ;)

    ReplyDelete
  9. jak dla mnie to wszystko wygląda ciekawie :D

    ReplyDelete
  10. Ten puder mnie kusi... trzeba będzie obczaić osobiście :D

    ReplyDelete
  11. Nic szczególnie nie wpadło mi w oko, no może trochę kredki.

    ReplyDelete
  12. wow,jakie cudeńka ;)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    ReplyDelete
  13. Jak to ładnie wygląda! Ciekawa jestem pudru do ciała :)

    ReplyDelete
  14. Ciekawe czy u mnie w Naturze też już jest <3 musze jutro zajrzeć koniecznie

    ReplyDelete
  15. ja ostatnio pokochałam róże w kremie więc oczywiście mnie kuszą :D

    ReplyDelete
  16. Jeszcze nic nie miałam z tej kolekcji ale puder do ciała mnie zaciekawił :)

    ReplyDelete
  17. Najbardziej podobają mi się... kartki :P

    ReplyDelete
  18. Chciałabym te róże w kremie, ale oczywiście w Anglii 100 lat za murzynami :)

    ReplyDelete
  19. Kasieńko co się dzieje z Waszym kotem odkąd jesteście w Polsce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuszkis jest w bardzo miłej rodzinie zastępczej na czas naszego pobytu w Polsce. U dobrych ludzi :)
      I ma kocią towarzyszkę zabaw.
      Jak dostanę kolejną porcję zdjęć kotałki to napiszę kilka słów :)

      Delete
  20. Kartki wyglądają ciekawie, nie wykluczam, że przygarnę jeden zestawik :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!