Monday, January 5, 2015

inspiracje domowe- kilka propozycji pinterest

Już niedługo będę mogła urządzać się na drugim końcu świata :)
Mam teraz czas na szukanie i oglądanie pomysłów w internetach. W tym celu najczęściej odwiedzam stronę Pinterest.
Kilka ostatnich wieczorów minęło mi na zbieraniu inspiracji.
Podzielę się dzisiaj kilkoma perełkami :)

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com i nie są moją własnością.


lubię jasne wnętrza


zastosowanie pieńków



lubię takie 'postarzane' meble

:)


garderoba <3



wieszak na gazety


zawsze chciałam mieć taki parapet

cudne półki

książkowe schody

mega zlew

ozdobna drabina

pastelowa ściana

lubie takie klimaty

cudne kolory

drabina w łazience

lustro <3

muszlowy zlew 

marynistyczne poduchy


Buziaki!

15 comments:

  1. uwielbiam biel we wnętrzach i garderoby <3

    ReplyDelete
  2. A pomyśleć, że jeszcze niedawno biel we wnętrzach kojarzyła się ze szpitalem... a teraz taka modna :) też lubię przeglądać internety w poszukiwaniu inspiracji, i też wrzucałam ostatnio podobnego posta :)

    ReplyDelete
  3. Marzy mi sie garderoba <3 Ale w mieszkaniu to niewykonalne... Jak kiedyś z moim towarzyszem życia zdecydujemy się zbudować dom to garderoby i spiżarni nie odpuszczę :D

    ReplyDelete
  4. Talerze na ścianie <3 mistrzostwo :)

    ReplyDelete
  5. Zawsze wyobrażałam sobie swoje mieszkanie w kolorach beżu i czekolady, ale coraz bardziej przekonuję się do jasnych wnętrz i stylu skandynawskiego :)

    ReplyDelete
  6. Ach cudne te inspiracje. Uwielbiam biel. Najbardziej podoba mi się drugie zdjęcie :)

    ReplyDelete
  7. Parapet- ławeczka to moje absolutne marzenie już od bardzo dawna i obiecałam sobie, że w moim domu się taki znajdzie. Bardzo podobają mi się też książkowe schody, niestety, z moich obliczeń wynika, że żeby udało mi się wszystkie moje marzenia w moim domu zmieścić musiałby mieć on bardzo dużo metrów kwadratowych i powinnam była zacząć na niego oszczędzać jakieś 150 lat temu ;(

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam oglądać takie inspiracje :)

    ReplyDelete
  9. Cudowne wnętrza, też takie uwielbiam.:)

    ReplyDelete
  10. Jejku ja też zawsze marzyłam o takim parapecie!

    ReplyDelete
  11. Ten zlew świetny, marzy mi się taki dom, światło i przestrzeń

    ReplyDelete
  12. Parapet i książkowe schody są wspaniałe :)

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam biel. Wnętrza gdzie ona przeważa wyglądają naprawdę pięknie i elegancko a jednocześnie tak stylowo. :D

    ReplyDelete
  14. ciekawe wnętrza :) lubię biel :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!