Tuesday, January 13, 2015

książkowy raj w Biedronce- post zdjęciowy

Kolejny biedronkowy post szpiegowski. Byłam na rekonesansie w dwóch (z trzech) Biedronkach w moim mieście. W jednej z nich nie było niczego specjalnego.. W drugiej trafiłam na górę książek. Różnych. Przeróżnych. Powieści, biografie, opowiadania, trylogie, albumy, atlasy, książki dla dzieci, dla młodzieży, poradniki.. Stałam tam ponad pół godziny i oglądałam każdą książkę po kolei :) Raj.
Nie dość tego cena za sztukę (albo za dwie w zestawie) to 9,99 zł. Nic tylko kupować :)
Udało mi się zrobić kilka zdjęć:


cena :)

troszkę bliżej

:)

szkolne laktury też się przewijają


lubię książki Beaty Pawlikowskiej :)

po drugiej stronie znalazłam jeszcze disneyowskie kalendarze :)
nie znam ich ceny
Buziaki!



29 comments:

  1. te kalendarze są <3 <3 <3 ! aż żałuję, że już mam swój ;) Ale za to obłowię się w książki!

    ReplyDelete
  2. Kalendarze były za 12 lub max 15 zł;) Ja wybrałam zwykły, bo te Disneyowskie jednak miały za dużo Prosiaczków i Kubusiów w sobie :D

    ReplyDelete
  3. Ojeeej, faktycznie z taką górą książek to prawdziwy raj :) A u mnie w Biedronce tylko troszkę ich było :( Ale i tak wybrałam 3, bo za taką cenę nie mogłam sobie odmówić :D

    ReplyDelete
  4. ja zamierzam upolować jeszcze kalendarz :)

    ReplyDelete
  5. U mnie większość przebrana, zostały prawie same bajki dla dzieci. Udało mi się jednak dorwać jedną książkę, liczę, że może dołożą jakąś dokładkę. ;D

    ReplyDelete
  6. O ja ... u mnie było może z 10 książek, a ten kalendarz mam ;)

    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;

    ReplyDelete
  7. o to chyba jutro zrobię nalot na biedronkę :D

    ReplyDelete
  8. Wow, woow... a mojej niestety pustka :(

    ReplyDelete
  9. U nas te kalendarze zeszły jeszcze w pierwszy dzień :)

    ReplyDelete
  10. Kurczę, muszę polować na ten kalendarz :D

    ReplyDelete
  11. Trzeba się przejść do Biedronki :)

    ReplyDelete
  12. Ile książek!
    Już dawno nie byłam w biedronce, trzeba się będzie wybrać :)

    ReplyDelete
  13. kalendarze też chyba 9.99 :) bynajmniej u mnie tak stoją :D

    ReplyDelete
  14. Kalendarz jest już u mnie. Ten z Kubusiem ma urocze wnętrze

    ReplyDelete
  15. Kalendarze są słodkie. :) Ja przeglądam czasami te książki i przeglądam ale nigdy nie mogę nic wybrać. :)

    ReplyDelete
  16. Kalendarz z Kubusiem dostałam w prezencie :) Mam nadzieję, ze u mnie w Biedronce też jest taki kiermasz książki, trzeba się przejechać :)

    ReplyDelete
  17. Byłam w kilku Biedronkach, widziałam różne książki, ale żadna o dziwo nie przypadła mi do gustu...

    ReplyDelete
  18. Co tam Biedra! W Auchan to dopiero kosmos, tylu przecenionych książek dawno nie widziałam :D Nie wiem, czy wyprzedaż nadal tam trwa, bo od końca zeszłego tygodnia nie wchodzę tam dla własnego dobra ;p

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Dobra cena, wypadałoby skorzystać :D

    ReplyDelete
  21. kocham książki!! <3 w moich okolicznych biedronkach niestety nie ma takiego wyboru i 95% to książki dla dzieci :(

    ReplyDelete
  22. szkoda, ze u mnie sprawdza się tyko kalendarz w telefonie. kupiłabym jakiś disneyowy :)

    ReplyDelete
  23. ja nigdy nic nie wiem o promocjach w biedronce, żadnej nie mam w pobliżu więc codziennie nie zachodzę :(

    ReplyDelete
  24. Ja lubię polować na płyty w Biedronce:):) Książki, które bym chciała są zwykle drogie albo ich nie ma:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!