Sunday, January 18, 2015

moje zamówienie z amerykańskiej strony Yankee Candle- wyprzedaż -75%

Na amerykańskiej stronie Yankee Candle kończy się właśnie ogromna wyprzedaż. Dwa razy do roku można kupić świece, woski i akcesoria z upustem nawet do 75%.
Zrobiłam całkiem spore zapasy, bo już niedługo wracam do USA i wszystkie zamówione drobiazgi będą jak znalazł :D
Zamówienia ze strony yankeecandle.com są wysyłane jedynie na terenie USA (koszty wysyłki do Polski w ogromnej większości przypadków przewyższałyby wartość zamówionych towarów :(


Cena regularna każdego wosku i każdego samplera (małej świeczki) to $1,99
Część mojego zamówienia (z obniżonymi już cenami):







Niektóre z tych zapachów znam i uwielbiam (Lake sunset, Loves me loves me not) a niektóre zamówiłam po raz pierwszy żeby je poznać. Za całe zamówienie razem z przesyłką do USA zapłaciłam około $25.
Buziaki!

20 comments:

  1. szkoda, że u nas nie ma takich promocji :(

    ReplyDelete
  2. Jakie promocje! To jest jedna z niewielu zalet mojej przeprowadzki do USA. Będę mogła kupować YC taniej! :D

    ReplyDelete
  3. wow, super zamówienie :) a jaka niska cena!

    ReplyDelete
  4. niestety muszę tylko powtórzyć komentarze moich poprzedniczek: szkoda, że w PL nie ma takich okazji :(

    ReplyDelete
  5. Przeglądałam kilka dni temu i ceny są takie zachęcające ale jedyny minus właśnie to, że wysyłka przewyższyłaby wartość towaru a w Polsce nie robią takich akcji. :(

    ReplyDelete
  6. Szkoda ze u nas są takie drogie. :(

    ReplyDelete
  7. szkoda, że u nas nie ma takich promocji :(

    ReplyDelete
  8. Nooo takie promocje to jest coś :) Polska musi się jeszcze wiele nauczyć w tej materii

    ReplyDelete
  9. Oooo ile zapachów :) przyjemnego testowania :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!