Saturday, January 24, 2015

mroźna sobota nad morzem

Dzisiaj wybrałam się z rodzinką nad morze. Do Międzyzdrojów.
Było mroźno i wietrznie. Minus 2 stopnie i lodowaty wiatr. Mimo to pochodziliśmy po plaży i odwiedziliśmy molo.

:)

na ławeczce z panem Gustawem

aleja gwiazd :)

na barierce na molo

miłosna kłódka
swoją drogą zastanawiam się czy ci którzy przyczepiają takie rzeczy na mostach, molach i innych barierkach wierzą w to, że symbol zamkniętej kłódki jakoś wpłynie na długość ich związku.. bo ja nie :D

w wodzie przy temperaturze powietrza minus 2 stopnie po szyję zanurzył się pewien pan, który chciał wygrać zakład z kolegami (zakład może wygrał, ale nikt mu zdrowia nie zwróci) sytuacja po kilku piwach..
nie polecam takich sytuacji..

pamiątka z molo :)
Buziaki!

13 comments:

  1. Aaale Wam zazdroszczę... Polskiego morza nie widziałam już kilka dobrych lat :( Co do kłódek- cóż, też w to nie wierzę, zwłaszcza, że co jakiś czas trzeba je usunąć, bo za bardzo obciążają konstrukcję... Taka tam bujda ;)

    ReplyDelete
  2. ja nie wierzę, że kłódka coś zmieni :) ale to fajna zabawa, i ja ze swoim chłopakiem mamy już swoją kłódkę w Gdańsku i w Pradze :)

    ReplyDelete
  3. To niezłego morsa wyhaczyliście :D. Ja bym nie weszła przy takiej temperaturze. Chociaż zamoczyłam nogi jak woda w lecie miała cztery stopnie. Może w niej było cieplej niż na zewnątrz.
    Zazdroszczę!
    Ja jeżdżę co roku w okolice Karwii ;)

    ReplyDelete
  4. Też mam zdjęcie na tej ławeczce ale w lecie, uwielbiam Międzyzdroje, latem fajnie jest pochodzić po Wolińskim Parku Narodowym

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam morze, niestety w Międzyzdrojach nie byłam nigdy. :) Zazwyczaj morze tylko w wakacje, taką porą nigdy nie byłam a chciałabym. :)

    ReplyDelete
  6. jak fajnie :) ja tez chcę ... :)

    ReplyDelete
  7. Chyba łapiecie Kasiu z rodziną ostatnie chwile przed wyjazdem. Trzeba się troszkę przymrozić :) Gdybyś nie napisała, że Pan po kilku piwach, pomyślałabym, że to mors.. Ehh głupota ludzka nie zna granic :/ pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  8. uwielbiam Międzyzdroje, z mężem co roku tam jeździmy na wakacje

    ReplyDelete
  9. W Kielcach też było mroźno :( Piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  10. Ale fajnie!:):) Dawno nie byłam nad polskim morzeM:)

    ReplyDelete
  11. w Międzyzdrojach byłam w zeszłym roku na majówkę :) byłam w szoku bo małę dzieciaki juz wtedy latały w gatkach i się kąpały a ja chodziłam w bluzie i kurtce...

    ReplyDelete
  12. chętnie bym pochodziła po plaży, kocham polskie morze :)

    ReplyDelete
  13. w kłódki zdecydowanie tak, jak Ty nie wierzę :)
    natomiast w Międzyzdrojach byłam 1,5 tygodnia temu i było super :) nie tak zimno i nie było sporego wiatru :)
    Lubię tam przyjeżdżać -szczególnie jak nie ma sezonu i brak turystów :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!