Thursday, January 29, 2015

spełniam swoje marzenia

Od jakiegoś czasu bardzo podobają mi się lalki typu 'tilda'. Już niedługo będę urządzała sypialnię i planuję zrobić to w stylu marynistycznym.
Zamarzyła mi się lalka w bieli i granacie. Jedną sprawiłam sobie sama a drugą dostałam od Mamuni w ramach wcześniejszego prezentu urodzinowego :)


to jest Pola

a ta nie ma jeszcze imienia :)

a to wszystkie lale tego typu niedaleko mnie
ta najbardziej po prawej, różowa, to lala mojej Dzieciny- Emma
Buziaki!

19 comments:

  1. jakie piękne te marynistyczne! :)

    ReplyDelete
  2. Śliczna lale, ja mam króliczka typu tilda :)

    ReplyDelete
  3. Kasiu, ratujesz mi wiarę w moją dorosłość ;) Myślałam już, że ze mną coś nie tak, skoro mnie od czasu do czasu w dzieciowe klimaty ciągnie :) Śliczne Lale!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cała przyjemność po mojej stronie :)
      uwielbiam wszelkiego rodzaju ręcznie robione lale i maskotki <3
      w sumie dobrze, że nie dodałam które to już moje urodziny będą ;) (chociaż większość zaglądających doskonale sie orientuje)

      Delete
    2. Ja uwielbiam Kubusia Puchatka, a 18 urodziny będę w tym roku obchodzić któryś raz z rzędu ;)

      Delete
  4. Napiszę, że jestem strrrrasznie dumna z siostry (twórczyni wszystkich trzech lalek), bo ona nie czyta blogów, więc pochwalę się w jej imieniu :)
    Uszyła już dobre kilkadziesiąt tild, każda inna i każda piękna.
    Super, że jest dorosła dziewczyna Cat, która ma środku coś z małej dziewczynki, no i super, że mam jeszcze doroślejszą siostrę (w sensie peselu ;) którą cieszy dłubanie przy produkcji zabawek :)

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest z czego być dumną :)
      kawał fantastycznej roboty i jeszcze większy kawał serca w każdym dziele :)
      coś czuję, że to nie były moje ostatnie zakupy :D

      Delete
  5. Szalona! Pamiętaj o limicie bagażu w samolocie ;)

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
  6. Fajne laleczki, muszę przyznać, że ja takich nigdy nie miałam :)

    ReplyDelete
  7. Ja uwielbiam króliczki, ale ich cena mnie zawsze dobija:(

    ReplyDelete
  8. Ale świetne, chętnie też bym nimi pokój udekorowała :)

    ReplyDelete
  9. Lalki są przepiekne :) A lata? Moja bratowa mówi że ma 18 lat i do ch.... miesięcy :)))

    ReplyDelete
  10. piękne są takie lalki ;)
    też bym takie chciała :) podobają mi się wszelkie zabawki wykonane w tym stylu :)

    ReplyDelete
  11. Znam te lale moja kuzynka takie szyje<3 Ciężka praca, ale jak cieszy jak się kupi takie cudo albo dostanie nie ?:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!