Friday, January 23, 2015

udane białe kwiaty od Avonu- duet Today

Pod choinkę dostałam duet z Avonu. Wodę perfumowaną i żel do mycia ciała Today.
Jest to tak miły, ciężko-kwiatowy, zimowy zapach, że używam go teraz bardzo często.



Nuty zapachowe:

tuberoza, frezja, kwiat pomarańczy, kaktus, pizmo, hibiskus, strelicja, cedr, buddleia, stefanois, róża, nuty drzewa, nuty wody.


Woda perfumowana jest bardzo trwała. Zapach utrzymuje się na mojej skórze i ubraniach wiele godzin. W kompozycji zapachowej przeważają białe kwiaty, które jak się okazuje bardzo przypadły mi do gustu ;)


Żel jest bardzo gęsty i bardzo mocno pachnie. Najważniejsze jest to, że nie wysusza mojej skóry, a zapach utrzymuje się niewiarygodnie długo :)

mógłby mieć jedynie jakieś bardziej wydarzone dozowanie

gęsty, złoty żel

Jestem bardzo zadowolona z tego duetu. Zapach idealny na zimę.
Kobiecy, trwały, kwiatowy, otulający.
Buziaki!

12 comments:

  1. Bardzo ładnie się prezentują te produkty :) Nie miałam z nimi nigdy do czynienia. Żel mnie zauroczył i oczywiście jestem ciekawa zapachów!

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam ten zapach :) Już od dawna się czaję, żeby go sobie zakupić ale jakoś tak mi nie wychodzi...;p

    ReplyDelete
  3. Nie znam ale na pewno pięknie pachnie :)

    ReplyDelete
  4. Nie miałam, ale fajnie, że zapach jest ładny bo nie zawsze trafia się taki. :) Bardzo ładne opakowanie!

    ReplyDelete
  5. Już dawno nie miałam do czynienia z niczym z oferty Avon (ach te osobiste uprzedzenia ;) ), ale widzę, że mocno ogarnęli temat "designu" ;) Chyba się wybiorę do ich sklepu w Złotych Tarasach :)

    ReplyDelete
  6. Tez lubie ten zapach;) nie na codzien, ale lubie:)

    ReplyDelete
  7. Mam Today :) Jest idealny na zimę <3

    ReplyDelete
  8. mam miniaturkę i uwielbiam ten zapach!

    ReplyDelete
  9. Bardzo lubiłam inną wersję z tej serii, bodajże to był zapach always albo tommorrow, taki zielony :)

    ReplyDelete
  10. Lubię niektóre zapachy Avonu, ale tego nie znam:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!