Friday, January 2, 2015

warszawski post zdjęciowy

Wróciliśmy po męczącej podróży ze Szczecina do Warszawy i z powrotem do Szczecina.
Prawie doba.. OMG, jestem wykończona.. Ale zadowolona, bo nasza wyprawa na Piękną potoczyła się zgodnie z planem. Za kilka tygodni wracamy do USA.
Dzisiaj zapraszam na kilka zdjęć z wyprawy do stolicy, a jutro jak zregeneruję siły- ogłoszę zwycięzcę grudniowego rozdania :)

poranek w makdonaldzie z mężem :)

Warszawa o 6 rano jest ciemna, cicha i pusta


:)

świateczne wystawy

był też śnieg :D

świetlne fontanny


pucułowate cherubinki

szopka :)

a to śniadanie
nie mieliśmy pojęcia, że w Warszawie tak trudno znaleźć przyzwoite śniadanie o 7 rano
musiał wystarczyć nam rollo kebab.. taka sytuacja

nasz cel

na ulicy Pięknej

jak wracaliśmy na dworzec, trafiliśmy na pogodę z TVNu

Pałac Kultury i Nauki

udało nam się spędzić trochę czasu w Złotych Tarasach

w drodze powrotnej przeczytałam od deski do deski 'Na marginesach życia'- gorąco polecam

kilka słów o książce

biała czekolada  z mango i malinami wygrała nagrodę najlepszej przekąski pociągowej <3

Buziaki!



9 comments:

  1. szkoda, ze nie odwiedzilas charlotte w wawie na srodmiesciu
    najlepsze sniadania podobno

    ReplyDelete
  2. Świetna szopka! Lubię takie szybkie wypady do Warszawy, miło wspominam każdą wizytę w stolicy :)

    ReplyDelete
  3. o rany... ale bym sobie zjadła takie czekolady :D

    ReplyDelete
  4. Jeju, nie byłam tam całe wieki! :) Kiedyś jako dziecko przejeżdżałam z rodzicami i tato mnie zabrał do Pałacu Nauki i Kultury. :)

    ReplyDelete
  5. Szopka wygrała wiaderko internetów :-)

    ReplyDelete
  6. Ile śniegu w Warszawie napadało :DD

    ReplyDelete
  7. Kasiu super, że Wam się udało pozałatwiać w ambasadzie wszystkie sprawy :)

    ReplyDelete
  8. Jak ja dawno w Warszawie nie byłam. Ostatni raz w liceum :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!