Sunday, January 25, 2015

zatkane pory i wysyp krost- gratis do zimowego kremu Floslek

Wczoraj nad morzem było strasznie zimno. Żeby zabezpieczyć nasze buzie wysmarowałyśmy się zimowym kremem ochronnym Floslek. Wszystko było super. Dzień minął spokojnie. Moja Mamunia i Dziecina były bardzo zadowolone z ochrony i krem nie zrobił im nic złego. Ze mną natomiast sytuacja była inna. Przez cały dzień było ok. Dopiero jak wieczorem zajrzałam do lustra zobaczyłam, że moja twarz jest czerwona O_o
Na początku myślałam, że to od zimna i od wiatru, ale jak przypatrzyłam się dokładniej, zauważyłam, że mam na buzi bardzo dużo krostek w wielu miejscach a momentami nawet skupiska krostkowe. Tego dnia nie miałam na twarzy nic oprócz kremu, więc winowajca był tylko jeden :(
Zimowy krem Floslek zapchał moją skórę. Bardzo rzadko mam jakiekolwiek problemy z cerą i krem musi być naprawdę arcy cienki żeby mi zaszkodzić.

opakowanie

opis

skład

słoiczek

zawartość
Jeśli ten krem świetnie się u Was sprawdza jesteście szczęściarzami :)
U mnie niestey nie zdał egzaminu.
Buziaki!

13 comments:

  1. U mnie świetnie sie sprawdzał :P

    ReplyDelete
  2. Nie znam go, szkoda, że tak brzydko potraktował Twoją cerę.

    ReplyDelete
  3. W takim razie wolałabym go chyba jednak omijac..

    ReplyDelete
  4. Brrrrrr! Całe szczęście, że mój zimowy Pharmaceris sprawdza się genialnie. Na wszelki wypadek nie będę robiła wycieczek po inne specyfiki ;)

    ReplyDelete
  5. Moja mama go ma i trzyma w lodówce :) Często go widuję :D

    ReplyDelete
  6. o wiele lepszy jest ochronny babydream, lepszy sklad+cena 5zl

    ReplyDelete
  7. ja jak mam kupić sobie jakiś krem, to ogarnia mnie przerażenie i panika. ale ostatnio zaryzykowałam i wzięłam w ciemno kremy tołpy czarna róża na dzień i na noc. Rewelacja

    ReplyDelete
  8. miałam kiedyś jakiś krem floslek i działał podobnie jak Twój więc już omijam je z dala :)

    ReplyDelete
  9. U mnie Floslek sprawdza się świetnie, nigdy nie zapchał, mimo iż mam bardzo kapryśną cerę :)

    ReplyDelete
  10. jakoś tego typu kremy do mnie nie przemawiają :) moja cera jest już chyba za bardzo wymagająca! (wiek:P)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!