Tuesday, February 3, 2015

ajfon-srajfon i głupi kabel

Dzisiejszego posta sponsoruje piąty popsuty kabel do ładowania ajfona.
Pierwszy był oryginalny i przetarł mi się po kilku miesiącach używania. Kolejne dwa kupiłam na Allegro, następny na eBayu a ostatni sprezentował mi mąż w Media Markt.
Wszystkie były do dupy.. Taka sytuacja.
Chciałam zgrać z ajfona zdjęcia nowej szafy kolorówki, które zrobiłam w terenie, ale zrobię to dopiero wtedy, kiedy któryś z kabli zechce współpracować.

No trudno.
Trzymajcie kciuki za połączenie..
Buziaki!

14 comments:

  1. Ajfon jest super, ale kable ma naprawdę do d...

    ReplyDelete
  2. Złośliwość rzeczy martwych, wiem coś o tym ...

    ReplyDelete
  3. Mam nadzieję, że jak najszybciej! :)

    ReplyDelete
  4. też ostatnio się wkurzyłam na kable i z ciężkim sercem zakupiłam oryginalny kabel i od razu taśmą izolacyjną skleiłam tam, gdzie poprzedni kabel mi się rozwalił. zobaczymy ile ten wytrzyma

    ReplyDelete
  5. Ja sobie wysyłam zdjęcia w wiadomości prywatnej na fb i zapisuję :D Ale rzeczywiście iphone bywa ciężki we współpracy...

    ReplyDelete
  6. Kasiu, myślę,że to taka przypadłość jabłuszek.
    Wg. mnie robią to celowo,aby potem kupować tylko i wyłącznie oryginalne ładowarki.
    Ja spotkałam się z taką sytuacją, że kolega kupił na e-bayu ładowarkę-zamiennik i w ogóle mu nie ładowało, pokazywało komunikat,że ładowarki nieoryginalna!

    ReplyDelete
  7. mnie sam telefon tak wkurza, że mam ochotę wyrzucić go przez okno... też przez parę dni nie miałam możliwości dodania zdjęć i wiem jak to wkurza :)

    ReplyDelete
  8. Kurczę, a u nas kable (zarówno oryginalne, jak i te ebayowskie) póki co dają radę. Złośliwość rzeczy martwych :x

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!