Saturday, February 7, 2015

kosmetyczny raj w Biedronce- sklepowy post zdjęciowy

Zostałam zmiażdżona ofertą kosmetyczną Biedronki. Pozytywnie zmiażdżona ;)
Polecam przejść się tam i przekonać na własne oczy :)

Tołpa na stałe w ofercie

kremy do twarzy


nawilżający

matujący i dla cery naczynkowej

wygładzający

do ciała i twarzy

mleczka i kremy-żele do ciała

nawilzający i antycellulitowy

wygładzający i ujędrniający

pielęgnacja twarzy

tonik i płyn micelarny w jednym i mleczko do demakijażu

płyn micelarny/tonik i łagodny żel do mycia twarzy

na górze wazeliny do ust na dole maseczki do włosów

pielęgnacja włosów

coś dla panów i coś do zębów

kolorowe peelingi
Buziaki!

24 comments:

  1. najbardziej czekam na te szampony, maski i peelingi :)

    ReplyDelete
  2. Nie będę kupować nowych kosmetyków dopóki nie wykorzystam tych, które mam, nie będę kupować nowych kosmetyków dopóki nie wykorzystam tych, które mam, nie będę kupować kosmety...O! Nowa oferta w Biedronce! ;) Choć, szczerze mówiąc nieco obawiam się kosmetyków z Tołpy... Mam ich delikatny płyn micelarny, a oczy mnie po nim pieką nieludzko...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powtarzam sobie teraz to samo :(

      Delete
    2. Hahaha! To powinno być moje motto: Nie będę kupować nowych kosmetyków dopóki nie wykorzystam tych, które mam !!! Genialne !!!

      Delete
  3. mignęły mi jakieś nowe suche szampony - ciekawe co to za cudo:)

    ReplyDelete
  4. Ciekawa jestem kremu na naczynka z Tołpy :)

    ReplyDelete
  5. Najlepsze są te napisy: jestem tu nowy! świetne. U mnie w biedro nie było balsamów do ciała :( a micel kiedyś miałam z tołpy i był okropny

    ReplyDelete
  6. W takich chwilach płacze, że u mnie w pobliżu nie ma żadnej Biedronki :(

    ReplyDelete
  7. Szczerze - scepytcznie do tego podchodzę...pomyśl w jakich warunkach jest to przechowywane..między jajkami a piwem ...no niee.. nie wchodzę w to

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie no, warunki na pewno tragicznie, nic tylko wołać Sanepid. Uważaj, bo w Rossmannie sprzedają wino i masło orzechowe, a wokół tyle kosmetyków.

      Delete
    2. Faktycznie - nie znam się zupełnie, że rozróżniam granicę między jajkami a masłem orzechowym (chyba czaisz że chodzi o zamknięcie pfff) . W tym kraju wolny wybór jest - ja nie kupię Ty kupuj - mi to nie przeszkadza a ty ziapiesz..jak zwykle oczywiście anonimowo.

      Delete
  8. u mnie stoją tam gdzie wszytskie kosmetyki, a nie w koszach ;p

    ReplyDelete
  9. Biedronka zaskakuje co raz bardziej! :)

    ReplyDelete
  10. Jak tylko wyzdrowieje ruszam na łowy :)

    ReplyDelete
  11. Zakupiłam te małe peelingi z Joanny na wyjazd, bardzo ładnie bachną ;)

    ReplyDelete
  12. Fajnie, że Biedronka wprowadziła teraz tyle kosmetyków :)

    ReplyDelete
  13. Fajnie, że Biedronka poszerza asortyment :)

    ReplyDelete
  14. u mnie także już poszerzyli asortyment, jednak nic mnie nie kusi :)

    ReplyDelete
  15. U mnie w biedronce nie widziałam jeszcze tych nowych produktów. I znów portfel zrobi się chudszy...

    ReplyDelete
  16. u Was fajnie towar wyeksponowany!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!