Friday, February 6, 2015

krócej się nie dało ;)

Obcięłam włosy jeszcze bardziej :D Bo tak! Jest mi teraz niesamowicie wygodnie i dobrze się czuję.
Już nie raz pisałam, że jestem wierna jednej jedynej fryzjerce, która od kilkunastu lat obcina mi włosy. Nie chodzę do nikogo innego, i wiem, że niezależnie jaką długość włosów wybiorę- zawsze będę zadowolona :) I nie będę musiała nic specjalnie układać na głowie, wystarczy wysuszyć :)
Za kilka dni lecę do USA i chcę się dobrze czuć aż do kolejnej wizyty w Polsce.. 

zdjęcie zrobione po zejściu z fotela fryzjerskiego :)
Wracam do pakowania walizek..
Buziaki!

20 comments:

  1. mam podobną fryzurę, trochę mi się znudziła i zapuszczam, dobrze się nosi

    ReplyDelete
  2. Super! Wyglądasz rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  3. mnie się nigdy nie udaje odtworzyć tego, z czym wychodzę z salonu :D dwie lewe ręce do stylizacji i nic nie poradzę! bardzo Ci pasuje ta długość :)

    ReplyDelete
  4. Super! Zazdroszczę Ci odwagi, bo ja od jakiś 15 lat (a przy moich 25 jest to jakiś wyczyn ;) ) mam taką samą fryzurę (z niewielkimi różnicami w kwestii koloru, czy cieniowania) i czasami mam ochotę ściąć, ale ta ochota nigdy nie wytrzymuje konfrontacji z wejściem do salonu fryzjerskiego ;)

    ReplyDelete
  5. Widzę, że też lubić eksperymentować z fryzurami jak ja :)

    ReplyDelete
  6. Mam nadzieję, że nie odbierzesz bardzo negatywnie tego komentarza. Nie chcę wyjść na wredną i niemiłą. Ale gorzka prawda jest lepsza niż słodkie pierdzenie. Jesteś bardzo ładną kobietą, ale według mojej, (subiektywnej!) opinii, to nie był najlepsza decyzja... Niestety fryzura dodała Ci sporo lat. Bardzo na niekorzyść. Za to kolor jest bardzo twarzowy. O niebo lepiej wyglądasz na zdjęciu "profilowym" bloga w uczesaniu a'la bob. Piszę to naprawdę w dobrej wierze.

    ReplyDelete
  7. Ja chyba nie zdobyłabym się na taki krok :) W dzieciństwie rodzice ciągle ścinali moje włosy, więc mam jakąś traumę :P

    ReplyDelete
  8. pasują idealnie!!! :) Ładną buzię trzeba odsłaniac! :D

    ReplyDelete
  9. Ładnemu we wszystkim dobrze :)

    ReplyDelete
  10. Ja myślę, że na takie włosy jest mnóstwo fryzur, do tyłu, na bok, takie jak tutaj masz :) mnie to ułożenie tak się średnio podoba, ale może to kwestia ułożenia :) chętnie zobaczę, jak sama je układasz :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!