Monday, February 16, 2015

luźny post sklepowy- Walmart, ROSS, Top Valu

Kilka zdjęć ze sklepów, które dzisiaj odwiedziłam.
Przez moment będę miała mniej czasu na posty o kosmetykach czy innych konkretach.. W miarę możliwości postaram się dzielić z Wami czymś interesującym :) Najczęściej będą to właśnie takie zdjęciowe relacje terenowe.

Walmart:

dział z woskami zapachowymi

limitki Glade

w małym opakowaniu jest 6 kosteczek

w dużym 12 albo 11


Fabreze

Air Wick
 ROSS:
zestaw Physicians Formula

i jeszcze jeden

a tu reszta :)
 Top Valu (spożywczy market meksykański):

jabłuszka

papryki

ananasy

cukinie

:)

lubię styl układania owoców i warzyw :)

cebula

warzywa

warzywno-owocowe wyspy palmowe
Wszystkie cent warzyw i owoców są za funt czyli niecałe 0,5 kilograma :)
Buziaki!

18 comments:

  1. Kurcze, przydałby mi się tak dobrze wyposażony spożywczak :P Takie posty są bardzo ciekawe, także na pewno będę zaglądała!

    ReplyDelete
  2. Mnie przerażają takie równiutkie, idealnie zabarwione i nabłyszczone jabłka. Jestem smakoszką jabłek ;) ale zawsze kupuję w warzywniaku takie normalne, nieidealne ;)

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
  3. Lubię oglądać takie zdjęcia. Zestawy w super cenie.

    ReplyDelete
  4. tak poukładane owoce i wrazywa od razu lepiej wyglądaja i aż chce się kupować :)

    ReplyDelete
  5. a ja już widzę oczami wyobraźni jak wyciągam jedno najczerwieńsze jabłko z samego dołu i całą misterną robotę szlag trafia... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam dokładnie taką samą szatańską myśl :D

      Delete
  6. Chyba narobiłaś mi smaka jeszcze bardziej niż postem z bufetu chińskiego! Szkoda, ze w pl jest to nierealne (że się tak powtórze ;P )

    ReplyDelete
  7. A ja chcę woski Glade w Pl, bo chyba takich nie dostaniemy :-( Ty kupujesz? Pachną jak YC???

    ReplyDelete
  8. Cieszę się, że wróciły posty zdjęciowe :)

    ReplyDelete
  9. prawda jest taka, że te nie organiczne smakują jak papier toaletowy. Nie mogłam w to uwierzyć, gdy pierwszy raz kupiłam jabłko Gala w stanach. Jabłko o smaku papieru, które nie zgnije leżąc na wierzchu w domu, tylko zeschnie się to wielkości mandarynki nabierając szarawego nalotu na skórce. To wszystko tylko tak pięknie wygląda, bo większość jest na dużej ilości chemii (która tutaj nie jest tak limitowana w przeciwieństwie do UE) i strach to jeść. Ale obiekt do zdjęć idealny.

    ReplyDelete
  10. hej Cat!
    Pisze w nietypowej sprawie..
    otoz sledzilam blog Pauliny (xbebe18) juz od jkiegos czasu a ze wiem ze nie tylko Ty tez co I ze sie nawet poznalysice live. pls podpowiedz prosze co u niej? Ona nic nie pisze u siebie na blogu.. jakby zniaknela....!?
    Jak masz jakies wiesci to prosze powiedz. Jezeli wolalabys na priv moj email ot powiedz podam go tobie
    pozdrowienia z Canada!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Pauliny wszystko OK :) Nadal jest piękna, młoda i urocza ^^ Ostatnio udało Jej się nagrać film na You Tube (sklepowy i życiu w USA) Nie wiem kiedy wróci do pisania bloga.
      Pozdrawiam!

      Delete
  11. wow! dzieki!
    jak bedziesz miala okazje to pozdrow ja od NETI Z CANADY!
    Neti to tkaie nick name od aneta ;) wymyslony keidys jak jeszcze mieszkalam w UK.
    Pozdrawiam!

    na towjego bloga tez zagladam bo odkrylam go poprzez Pauli bloga a jej z kolei jak lezalam w lozku chora I samotna jak przylecialam do Kanady... tak mnie podniosla na duchu ze dlugo jej bede za to wdzieczna!
    Kiieyds maialm od niej mala I psialam do niej ale tego maial stracilam. tak czy inaczje DZIEKI ZA WIADOMOSC! POZDRAWIAM CIEBIE ROWNIEZI I CALIFORNIE! ;)

    ReplyDelete
  12. pięknie poukładane warzywa aż ślinka cieknie :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!