Sunday, February 15, 2015

nowy dom i wielkie zamieszanie

Dzisiaj wprowadziliśmy się do nowego, wynajmowanego mieszkania.
Milion kartonów i niezidentyfikowana liczba drobnych przedmiotów została przeniesiona i ustawiona we wszystkich pomieszczeniach.
Udało nam się złożyć ikeowe łóżka ;) i nie będziemy dzisiaj spać na podłodze :D
Jestem wykończona. Przede mną jeszcze kilka dni takiego bałaganu..
Nuszkis wraca za jakiś tydzień, kiedy kartonowe szaleństwo się uspokoi..

z balkonu mamy widok na kępę bambusa :D
właścicielka mieszkania zostawiła nam na powitanie amerykańską flagę ;)

szybka słit focia z kartonami

ułamek naszych nierozpakowanych rzeczy..

Buziaki!

13 comments:

  1. Dzielna kobitka z ciebie. Trzymam kciuki za szybki finish. Piękne miejsce. Pozdrawiam :-*

    ReplyDelete
  2. Gratuluję, a zarazem współczuję - ja też nie znoszę pakowania, później rozpakowywania i tego całego bałaganu ;)

    ReplyDelete
  3. Powodzenia :) 4 lata temu przeprowadzaliśmy sie do nowego domu. I człowiek nie spodziewała się że może uzbierać tyle rzeczy :D

    ReplyDelete
  4. Miłego meblowania ;) ja tam lubię te całe pakowania a potem rozpakowywania ;)

    ReplyDelete
  5. Widok z okna macie zabójczy :) . Szybkiego rozpakowywania!

    ReplyDelete
  6. Będzie dobrze, parę razy w życiu się już przeprowadzałam:P Na początku jest masakra ale jak już się człowiek rozpakuje to pęka z dumy;)

    ReplyDelete
  7. Sporo pracy przed Tobą, życzę powodzenia :)

    ReplyDelete
  8. a ja trochę zazdroszczę. Lubię się urządzać!

    ReplyDelete
  9. Długo bym walczyła z taką ilością pudeł.

    ReplyDelete
  10. łooo ile pudeł,i weź to teraz wszystko rozpakuj :D

    ReplyDelete
  11. To Los Angeles czy downtown? :) udanego rozpakowywania!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!