Thursday, February 5, 2015

powrót lajfstajlowych kołobrulionów

U mnie w zachodniopomorskim już od poniedziałku dzieciaki i młodzież wrócili do szkoły po dwutygodniowej przerwie. Skończyły się ferie, zaczęła się szkoła.
Do Biedronki (tak, wiem, jestem strasznie monotematyczna, ale co zrobić, jak to jest mój najulubieńszy sklep ;) trafiły znowu lajfstajlowe kołobruliony z kolorowymi okładkami.

rowerowy i disneyowski

:)

coś o chłopakach i o dziewczynach

awesome

:)

:)

w środku czekają niespodzianki

:)
Pojawiła się szafa walentynkowa z odpustowymi gadżetami ;)


Buziaki!

17 comments:

  1. Ten z Disneya cudny <3 Po ile one ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie mam pojęcia bo nie sprawdzałam :(
      Ale może kroś wie?

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. To chyba się skuszę na jeden :D

      Delete
  2. Bruliony bardzo fajne. Jako że zaczyna się nowy semestr na studiach to chętnie się zaopatrzę, bo są naprawdę urocze ;)

    ReplyDelete
  3. fajne ale miałam nadzieję, że to kalendarze :) już luty a ja jeszcze nie kupiłam :P

    ReplyDelete
  4. Walentynkowa szafeczka może być ciekawa. :)

    ReplyDelete
  5. Są fantastyczne! :) chcę z myszką Miki i tą z rowerem:)

    ReplyDelete
  6. Poczekam na wyprzedaż i wtedy kupię, bo tak szczerze nie potrzebuję dodatkowych notatników. Myślę że coś ocaleje do obniżki cen, tak jak przepiśniki, które ostatnio widziałam po 10zł.

    ReplyDelete
  7. No to ja już wiem, że do biedronki nie wejdę do końca tygodnia, bo inaczej wyjdę z masą zeszytów. :/ Nie pogardziłabym też odpustowym kocem w różowe kropki, albo tym pudrowym.

    ReplyDelete
  8. Czyż ten w kropki nie jest idealny dla mnie? :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!