Friday, February 20, 2015

powrót puszystości

Nuszkisława jest już z nami. Po ponad 10 miesiącach rozłąki cała rodzinka jest w komplecie.
Przez czas naszego pobytu w Polsce kociną opiekowali się nasi przyjaciele. Nuszkisowi było dobrze, miała fantastyczna opiekę i kocią towarzyszkę zabaw.
Teraz poznajemy się tak jakby od nowa. Nuka jest trochę zdystansowana i obrażona, ale jest wiele momentów kiedy sama przychodzi, mocno się przytula i liże tak intensywnie że aż szczypie skóra ;)
Wczorajszą noc przespała przy mojej głowie <3


moja <3

szelest za oknem




18 comments:

  1. Pewnie się stęskniła za pańcią.

    ReplyDelete
  2. Wyobrażam sobie jaka była radość, gdy w końcu się spotkałyście po tak długiej rozłące :)

    ReplyDelete
  3. Ale piękność! Pewnie tęskniła bidulka:(

    ReplyDelete
  4. Kocie kochanie :) . Sama bez swoich sierściuszków ledwo wytrzymam tydzień, a co dopiero 10 miesięcy. Ale musi być Ci teraz cieplej na serduchu :-)

    ReplyDelete
  5. Jaka słodka kicia. No koty potrafią pokazać kiedy są obrażone, ale są jak dzieci, a one tez się potrafią obrazić, jednak jak przychodzi co do czego to przyjdą i się przytulą.

    ReplyDelete
  6. Ja to Cię trochę podziwiam, bo bez mojej Melusi trudno mi wytrzymać nawet tydzień... Ale najważniejsze, że Twoje futerko jest już z Tobą :)

    ReplyDelete
  7. Jaka ona jest śliczna, uwielbiam koty :)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. przygarnęliśmy ją ze schroniska jaki dachowca, ale przypuszczamy że może być rosyjskim niebieskim :)

      Delete
    2. no właśnie tak myślałam,że może to być pod rosyjkiego bo ma taki pyszczek charakterystyczny :)
      ja mam kotkę brytyjską niebieską,pieszczoszek kochany :)

      Delete
  9. Śliczna jest! Ja dzisiaj wróciłam do domu po tygodniu do królika i psa :D To małe pewnie będzie mi w nocy przeszkadzać ;)

    ReplyDelete
  10. piękna <3 ale musiała się natęsknić

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!