Tuesday, February 24, 2015

ROSS- sklepowy post zdjęciowy (powoli wychodzę z kartonów- niedługo będzie konkretniej ;)

Już rozpakowałam większość rzeczy z kartonów przeprowadzkowych. Niedługo będę miała więcej czasu na stworzenie konkretniejszych postów :)
Tymczasem zapraszam Was do ROSSa :)

podgrzewacz z kompletem wosków

jabłuszka

tace

ptaszkowe domki

ażurowe ptaszki

Ameryka uwielbia takie napisy

i takie

:)

i takie

i takie też

elektryczny podgrzewacz Yankee Candle

świece

więcej świec

kosmetyki



mydła i balsamy



kącik ze stojakami na biżuterię

coś do włosów

kubki


zegary i lustra

przekąski

pudełka i skrzyneczki

słodycze :)

zakątek wieszakowy

mapka USA

wegańska torebka

coś dla dziewczynek

chłodzący ręcznik na siłownię

męskie gacioszki i wielopaki :D
Buziaki!

12 comments:

  1. Jak ja lubie takie bibeloty! Dla mnie taki sklep to istny raj! Świetne są te obrazki z tekstami.

    ReplyDelete
  2. Pudełka ozdobne, to coś co bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  3. oj pokochałabym ten sklep :D całymi dniami można w takim buszować :)

    ReplyDelete
  4. Ale bym pochodziła po tym sklepie...

    ReplyDelete
  5. Mapa USA i 'wegańska' torebka od razu byłyby w moim posiadaniu :D

    ReplyDelete
  6. Och ileż cudów! Najbardziej wpadły mi w oko tabliczki z napisami, zawsze mi się podobały. I oczywiście świczki <3 Może i lepiej, ze u nas nie ma takich sklepów, bo pewnie grubość mojego potrtfela znacznie by się zmniejszyła :P
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i mam nadzieję, że w ogóle będę miała dla kogo pisac :)
    www.kosmetyczna-podroz.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. A ja jestem ciekawa jak z cenami, tj. czy opłaca się np. przywieźć Yankee do Polski? :)

    ReplyDelete
  8. kupowałabym wszystko po kolei <3

    ReplyDelete
  9. Wow jak dużo kosmetyków ^^! I te pudełeczka!

    iwbaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dobrze, że nie mam dostępu do takich sklepów, bo chyba bym zbankrutowała i wykupiła połowę asortymentu :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!