Monday, February 2, 2015

zamiana kremu na olej- co to za czary?

Postanowiłam zrobić sobie przerwę od kremów do twarzy i przez jakiś czas używać oleju. Mam fantastyczne doświadczenia z olejem arganowym, którego używałam jakiś czas temu nieprzerwanie przez półtora roku. Teraz postanowiłam wypróbować olej kokosowy.
Od wielu osób słyszałam, że jest to najprawdopodobniej najbardziej zapychający olej i trzeba uważać. Dam mu jednak szansę i sama przekonam się czy to prawda. Używam go od niespełna tygodnia, i do tej pory nie zauważyłam nic niepokojącego.

mam 200 mililitrowy słoik oleju

tłoczonego na zimno

w temperaturze pokojowej jest pod postacią stałą
i fantastycznie pachnie kokosem
Olej kupiłam w sekcji ze zdrową żywnością w Inter Marche za niecałe 18 złotych.
Buziaki!


20 comments:

  1. Ja ostatnio też przerzuciłam się na olejki :)

    ReplyDelete
  2. Ostatnio olejowanie święci triumfy w sieci, też to rozważam, choć olej kokosowy akurat wybitnie mi nie służy... No ale z RPA przyleciał do mnie olej kaktusowy, to może on będzie dla mnie łaskawszy ;)

    ReplyDelete
  3. Ja obecnie używam czarnuszki na zmianę z różą :)
    Ale w marcu mam zamiar sobie kupić olej z pestek arbuza :)

    ReplyDelete
  4. Tez lubię olejki ale poluje na różany :)

    ReplyDelete
  5. A ja bym go kupiła do włosów :) Musze poszukać u siebie :)

    ReplyDelete
  6. Ja raczej nie wypróbuję na twarz, boję się :D

    ReplyDelete
  7. u mnie sprawdza się w każdej roli :)

    ReplyDelete
  8. Mi by z kolei przydał się taki do włosów :)

    ReplyDelete
  9. miałem i u mnei dobrze posłużył na olejowaniu wlosow ;p

    ReplyDelete
  10. moje włosy kochają olej koksoowy :)

    ReplyDelete
  11. I ja od kilku tygodni używam identycznego oleju, rozdzieliłam sobie go na 2 pojemniczki, jeden mam w łazience do twarzy, włosów itp., a drugi w kuchni do smażenia, ale przede wszystkim do kawy. Uwielbiam dodawać go do kawy z imbirem i cynamonem, zastępuje mi w ten sposób deser, bo pachnie nieziemsko i smakuje nieźle, chociaż oka tłuszczu pływają na górze, jednak mi to nie przeszkadza, polecam.

    ReplyDelete
  12. Musze koniecznie wypróbować na razie stosuje tylko na włosy :)

    ReplyDelete
  13. Mam dokładnie ten olej i jest mega pod każdym względem..I w dodatku jest przepyszny..mój sie już kończy i na pewno popędzę do inter marche po kolejny słoik :D

    ReplyDelete
  14. Niedawno kupiłam sobie olej kokosowy i raz używałam go do twarzy :)

    ReplyDelete
  15. U mnie prym wiodą różany i arganowy. Kokosek raczej do włosów :)

    ReplyDelete
  16. Szukałam go w moim Inter Marche ale nie widziałam

    ReplyDelete
  17. Bardzo lubię olej kokosowy! :) Widziałam go ale obecnie korzystam z innego. :)

    ReplyDelete
  18. Moja Mama ma takowy z Organic,ale używa jako krem do rąk :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!