Saturday, August 15, 2015

birchbox- bardzo przciętne sierpniowe pudełko

W tym miesiącu zawartość przesyłki od Birchbox okazała się bardzo przeciętna..

Nuszkis jak zawsze pomagała przy zdjęciach :3
nie wiem jak Was, ale mnie grafika na sierpniowym pudełku zupełnie nie przekonuje :/

sierpniowy temat

zawartość i ceny pełnowymiarowych produktów

zawartość po otwarciu

R+Co- balsam do włosów przyspieszający suszenie
jest zdecydowanie gorszy niż ten, który mam z Bumble&Bumble..

dr. brandt- krem do mycia twarzy do cery tłustej/mieszanej- czyli kompletnie nie dla mnie

Laqua&CO kredka do ust i policzków

w kolorze CRAY CRAY

wysuwana i gruba

kolor
na ustach wygląda jak bardzo jasna, łososiowo-pomarańczowo-marchewkowa pastelowa kredka świecowa

mikroskopijna próbka perfum Catherine Melandrino

olejek do włosów Beauty Protector

Buziaki!

11 comments:

  1. Prawde mówiąc to tylko pudełko jest bardzo ciekawe :) a jego zawartość niestety nie :( chociaż jestem ciekawa tego olejku do włosów Beauty Protector

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      olejek wykorzystam na końcówki włosów, mam nadzieje, że troche je ochroni

      Delete
  2. ciekawa jestem jak sprawdził się ten olejek.

    ReplyDelete
  3. Taka mała próbka, a taki wielki kartonik. Jakoś zawartość mnie nie zaciekawiła, ale opakowanie mi się podoba ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fajnie by było jakby pudełko było zawsze wypełniane po brzegi :D

      Delete
  4. Cieniutko, ale ten krem do twarzy byłby idealny dla mojej cery! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!