Tuesday, August 25, 2015

ajfon miks- Nuka Blastruka, jedzenie, selfie i trochę prywaty

Nie pamiętam jak dawno przestałam tworzyć ajfonowe posty..
Przyznam się, że trochę mi ich brakuje :)
Nadrabiam zaległości zbiorem moich zdjęć z Instagrama.

Nuka Blastruka <3

jedne z nowyszych perfum :) 

moje imię po tej stronie oceanu :3

uwielbiam taka pogodę <3

po deszczu

egzotyczne warzywo na wagę złota

Ikea

moje wieczorne towarzystwo <3

biały zestaw 

Dziecina i jej marzenie :D

Figi <3

moje marzenie- pierścionek na mały palec

prostownica w akcji

wspomnienia z Polski

lubię czerwień na paznokciach

sałatka

już wicie, że upolowałam mój zapach z młodych lat <3

w wolnej chwili :)

mmmmmm.. maślane ciasteczka ;)

małe marzenie spełnione

mój pierwszy Butter London na paznokciach

miniaturka miłego zapachu

kociak z Pepco <3 dzięki Mamuś :*

mój balkon po zmroku

spełniam swoje kosmetyczne marzenia

nowy katalog Ikei <3

Nuszkisława

mój mały futerkowiec <3

truskawy z Farmers Market

wyszczuplające lustro w ROSSie ;)

tajski lanczyk :)
Buziaki!


13 comments:

  1. Aż ciężko zdecydować, które zdjęcia są najprzyjemniejsze dla oka :-) . Trzymam kciuki za spełnianie marzeń dzieciny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekujemy :)
      to ważne, żeby spełniać marzenia..

      Delete
  2. Replies
    1. oj, a ja nie bardzo ;)
      za to Dziecina i mój mąż bardzo lubią :D

      Delete
  3. Koteł, truskawki, sałatka <3
    Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  4. Piękny balkon! Marzy mi się taki tarasik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi tez się marzył od lat :)
      i wreszcie mam :D

      Delete
  5. Zawsze uważałam, że żółty lakier na paznokciach wygląda źle. Zmieniam zdanie! Ten kolor wygląda u Ciebie przepięknie!

    ReplyDelete
  6. kochana kicia <3 slicznie wygladasz. Kocham takie posty :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!