Sunday, August 16, 2015

jesień się zbliża wielkimi krokami- pierwsze jesienne kolekcje na sklepowych półkach

Temperatura za oknem przekracza 35 stopni, słońce świeci, żar leje się z nieba, a w sklepach powoli zaczyna królować jesień :)
Na pierwsze oznaki jesiennych dekoracji do domu trafiłam w Dollar Tree (tam gdzie wszystko kosztuje $1)

dynie ze steropianu

ozdoby

naklejki na okna i strachy na wróble

sztuczne kwiaty i gadzety

podwójne zestawy jesiennych stworków

jesienne zawieszki

wstążki

uśmiechniete strachy

szerokie wstążki

zawieszki na drzwi, na balkon i do ogródka

coś do postawienia na półki 

ceramiczna dynia

kolejna ceramiczna dynia

i moja ulubiona ceramiczna dynia :)
Buziaki!

11 comments:

  1. W sklepach zawsze wszystko szybciej się dzieje :)) Ja też już widziałam w kilku sklepach jesienne dekoracje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda :) już niedługo pojawią się choinki :D

      Delete
  2. Zaraz wejdą bożonarodzeniowe ozdoby...

    ReplyDelete
  3. Śliczne są te ozdoby, jeszcze w moim mieście nie natrafiłam na nic co by mi się tak spodobało jak te dynie i strachy na wróble :D Ozdabianie domu u mnie zawsze kończy się na kolorowych liściach i dyniach ozdobnych pod kominkiem... Muszę się bardziej porozglądać w tym roku :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja chyba wrócę po białą dynię :D

      Delete
  4. Ceramiczne dynie przepiękne. A u mnie dziś pogoda jest zdecydowanie jesienna, ale ja lubię takie klimaty, upały mnie wykańczały.

    ReplyDelete
  5. Przepiękne zdjęcia rzeczywiście w iście jesiennym klimacie :) Nie chcemy jednak jesieni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym sie nie obraziła na deszczową jesień :) i kolorowe liście na drzewach :)

      Delete
  6. Nakupowałabym tych wstążek! Prześliczne są :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!