Wednesday, August 26, 2015

jesienne zakupy- home decor :)

Kupiłam białą dynię. Tę która tak bardzo wpadła mi w oko w Dollar Tree. Pokazywałam Wam jesienne półki sklepowe TUTAJ *klik*. Oprócz białej dyni kupiłam również pomarańczową dynię, której wcześniej nie zauważyłam, a która bardzo mi się spodobała.

moja nowa jesienna para

cudna pomarańczowa dynia

cudna biała dynia

w całej okazałości :)

z góry
Teraz tylko czekam na jesień :)
A za oknem upały ponad 30 stopni (jeszcze pewnie przez miesiąc/dwa..)
Buziaki!

6 comments:

  1. Ale ładne te dynie :) Choć już bardzo przypominają o jesieni, ale jesień też ma swój urok :)

    ReplyDelete
  2. Świetne te dnie, ja jeszcze nie myślę o jesiennych dekoracjach.
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    ReplyDelete
  3. A ja jesieni nie chcę :( wolę lato :)

    ReplyDelete
  4. Z kolei ja na jesień już sobie zdążyłam swetry pokupować, więc też czekam ;) A dynie piękne!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!