Monday, August 17, 2015

jestem perfumową wariatką i niepoprawnym zbieraczem- zapachowe zakupy :D

Trafiłam w Marshalls na świetną okazję. Trzy butelki perfum w atrakcyjnej cenie.
Mimo, że nie znałam żadnego z tych zapachów postanowiłam że zestaw będzie mój.
Nie zawiodłam się :)

Skulls & Roses, Hearts & Daggers, Ed Hardy by Ed Hardy.

cały zestaw <3

pudełko zostawię na drobiazgi ;)

zawartość

Skulls & Roses
truskawka, karmel, liść fiołka i wiciokrzew

Ed Hardy by Ed Hardy

mango, grapefruit, frezja, skóra, bursztyn

Hearts & Daggers

mango, czerwone jabłko, bloody orange, kwiat jabłoni, jaśmin, benzen, piżmo, bursztyn, nuty drewna, liście fiołka

rzadko się zdarza, żeby wszystkie zapachy z jednego zestawu mi odpowiadały :)
dobra robota panie Edziu ^^

cena :)
Buziaki!

15 comments:

  1. Świetne perfumki po nutach zapachowych widzę ,że przypadły by mi do gustu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi bardzo przypadły, chociaż wszystkie się od siebie różnią :)

      Delete
  2. Dziwne, zabawne, nietypowe opakowanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ich twórca jest znanym dizajnerem i tatuażystą :D

      Delete
  3. Też bym przygarnęła, bo od dawna mi się e zapachy podobają, szczególnie Skulls&Roses <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skulls&Roses jest z nich najcięższy :D

      Delete
  4. Zapachów nie znam, ale jeśli chodzi o opakowania to zachwycają :) [pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj tak :) przyznaję, że mnie też zauroczyły

      Delete
  5. mam te drugie od lat ;-) znudził mi się, więc sobie leży ;-)
    fajna okazja :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niech czeka na na swoje drugie życie :)
      ja tez często robię przerwę od zapachów, a potem z radością do nich wracam

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!