Tuesday, August 18, 2015

nie mogłam się powstrzymać.. kolejna miniaturka perfum

Kilka dni po zakupie zestawu perfum Ed Hardy natknęłam się na kolejna okazję zapachową. Mini malutka miniaturka (7,5ml) kolejnego zapachu tego samego projektanta.
Tym razem zapach jest odrobinę cięższy i bardziej 'kremowy'. Przypomina mi Light Blue D&G i pokuszę się o stwierdzenie, że mógłby być używany również przez odważnych panów. Taki delikatny unisex.

Ed Hardy Love & Luck.

maluszek w papierowej tubie

jeszcze w opakowaniu

można go przechowywać w tubce, ale ja wrzuciłam do torebki luzem

nuty zapachowe:
blood orange, bergamotka, różowy pieprz, piżmo, brzoskwinia, śliwka, czarna porzeczka, drzewo sandałowe,  wódka, cedar, jaśmin, paczuli

cena

Buziaki!

7 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!