Monday, August 24, 2015

polskie znalezisko kosmetyczne zza oceanu

W ROSSie trafiłam na dwa kremy w czarnych kartonikach. Coś mnie do nich magnetyzowało :)
Bardzo słusznie, bo okazało się, że są z Polski. Nie spotkałam się wcześniej z Exclusive Cosmetics.  Na opakowaniu są napisy po polsku i angielsku. Kremy produkowane są przez Świt Pharma.



wersja z ceramidami 55+

polski opis

skład

wersja ze złotem 50+

opis po polsku

skład

:)
Cena każdego kremu to około $8. Szkoda, że nie było żadnej 'młodszej' wersji, bo kończy się mój krem na noc ;)
Buziaki!

15 comments:

  1. Trzeba było wziąć którąś ;) W składach nie ma nic co by zaszkodziło "młodszej" skórze ani nic co szczególnie pomoże "starszej" ;) Nie ma co się kierować wiekiem na opakowaniu bo to nic nie zmienia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to w takim razie jak jeszcze na nie trafie będę wybierała :)
      dzięki!

      Delete
  2. Coś mi to wygląda na eveline.

    ReplyDelete
  3. Pierwsze widzę taką firmę, ale rzeczywiście podobne do Eveline. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moje pierwsze skojarzenie było takie samo :)

      Delete
  4. Też na miniaturce postu myślałam, że to Eveline ;) Cóż w PL nigdzie nie wiedziałam tych opakowań ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez nie widziałam tych kremów w Polsce :)
      a z daleka też byłam prawie pewna, że widzę Eveline ;)

      Delete
  5. To jest produkt starej i znanej firmy Swit. Kiedys tylko to bylo na rynku plus Pollena Uroda :)
    Masz cudowny lakier na paznokciach -please powiedz co to ? szukam perlowego fioletu juz od dawna. Buziak x

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!