Friday, August 28, 2015

Sephora, Jolly Jewels i długaśne paznokcie

Dzisiaj mało pisania i dużo zdjęć.
Paznokcie urosły mi tak bardzo, że życie z nimi zrobiło się niewygodne ;) Przed skróceniem pomalowałam je metalicznym zielonym spehorowym lakierem Formula X w kolorze Torque, a na górę dodałam top Golden Rose.

lakierowy duet

:)

lewa dłoń

tu też

prawa dłoń

pod innym kątem

taka długość paznokci jest dla mnie niewygodna..

sephorowy lakier Formula X

w bardzo ciekawym złoto-zielonym kolorze

nazywa się Torque

jeden z moich Jolly Jewels od Golden Rose

numer 103

całkiem przyjemny widok :)
Buziaki!

6 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!