Saturday, August 8, 2015

spełniam moje małe marzenia- kubek

O ile dobrze pamiętam, pokazywałam Wam kiedyś kubek w jednym ze sklepowych postów z Marshalls. Dokładne zaprzeczenie hasła 'Keep calm and carry on' :D Bardzo mi się spodobał, ale tak jakoś wyszło, że go nie kupiłam.
Dzisiaj byłam na moment w Marshalls i w oko wpadł mi dokładnie taki sam kubek.
Tym razem zabrałam go ze sobą do kasy a potem do domu :)

cudne hasło

fajny pomysł na prezent dla osoby z dystansem :)

dla równowago na uchu jest napis 'keep calm'

spód

już wypiłam w nim pierwszą herbatę
smakowała wybornie :D
Buziaki!


10 comments:

  1. Coś dla mnie, nie ma to jak przejmować się wszystkim. ;)

    ReplyDelete
  2. Świetny :) Też jestem na tropie wymarzonego kubka, ale na znalezienie takiego chyba przyjdzie mi jeszcze poczekać :-(

    ReplyDelete
  3. Aahahaha, świetnie pomyślany kubełek, podoba mi się! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi też :)
      i cieszę się, że tym razem go nabyłam :)

      Delete
  4. Haha, powtarzam: świetny!

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!