Thursday, August 6, 2015

subskrypcyjni ulubieńcy kosmetyczni- włosy

W tej grupie znalazły się cztery rzeczy (jest jeszcze piąta, która przypomniała mi się przed chwilką ;)

Dwa spraye solne, dwa kremy i olejek:

na zdjęciu brakuje kremu nabłyszczającego Fekkai, który uwielbiam <3

spray z solą morską John Frieda
po spryskaniu trzeba 'wgnieść' go we włosy i ułożyć zaplanowaną wcześniej fryzurę
'fale' i efekt 'głowy po wyjściu z morza' utrzymuje się u mnie cały dzień
plus cudny kokosowy zapach <3

kolejny solny spary o takim samym zastosowaniu i działaniu Octavio La Playa
również powoduje efekt wakacyjnych, plażowych, przeczesanych wiatrem włosów :)
pachnie jak typowy, fryzjerski kosmetyk

cudotwórca od Bumble and Bumble
krem, który skraca czas suszenia o połowę i nie obciąża włosów
jestem mega zadowolona i będę szukała pełnowymiarowego opakowania :)

olejek do włosów CoolWay
świetnie sprawdził się u mnie na końcówkach
ostatni ulubieniec od Fekkai
boski zapach i mega efekt błyszczących włosów
tylko trzeba bardzo bardzo uważać, bo zbyt dużo kremu bardzo obciąża i wręcz przetłuszcza włosy :(
Buziaki!

11 comments:

  1. Spray z solą morską jest także moim ulubieńcem :)

    ReplyDelete
  2. niestety nie znam tych kosmetykow :( ale wydaja sie byc super :D

    ReplyDelete
  3. Świetne kosmetyki znajdują się w boxach!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem bardzo pozytywnie zaskoczona zawartościa niektórych przesyłek :)

      Delete
  4. Krem, który skraca czas suszenia byłby idealny dla mnie! Mam bardzo długie i gęste włosy, więc trochę suszenia z nimi jest. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo polubiłam ten krem :)
      pewnie jest sporo takich kosmetyków z innych marek

      Delete
  5. Spray z John Frieda mnie zachęcił, tym bardziej, że mam szampon i odżywkę z tej firmy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo lubię kosmetyki Johna Friedy, jeszcze żaden mnie nie zawiódł

      Delete
  6. O ten sprej z solą by mnie zainteresował :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!