Monday, August 10, 2015

subskrypcyjni ulubieńcy kosmetyczni- twarz

Moje ulubione miniaturki do pielęgnacji twarzy, które znalazłam w subskrypcyjnych przesyłkach:

pięć wesołych tubek :)

to już moje drugie mini opakowanie żelu Neutrogeny
cudnie pachnie, bardzo dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia i odświeża twarz
z białą herbatą i witaminą E

naturalny, mineralny balsam do twarzy do opalania SPF30
dobrze ochrania skórę twarzy przed słońcem, nie podrażnia, nie zapycha porów, nie zostawia białej warstwy na skórze
dobrze sprawdził się również na ramionach i dekolcie :)

SPF20, rozświetlanie, nwilżanie i delikatne krycie
bardzo przyjemny, nawilżający i delikatnie koloryzujący balsam do twarzy do opalania
lubię używać go jako rozświetlacza :)

rewelacyjny kwasowy peeling do warzy
nakładam odrobinę na wilgotną twarz i masuję kolistymi ruchami;
po chwili czuję jak pod palcami roluje mi się martwy naskórek :D
 po spłukaniu chłodną wodą, twarz jest gładziutka i mięciutka jak pupa niemowlaka :)

jestem pod wielkim wrażeniem NUXE reve de miel
luksusowa konsystencja, luksusowe działanie, luksusowy zapach
uwielbiam używać tego żelu do mycia twarzy po ciężkim dniu- bardzo mnie relaksuje :)
Buziaki!

5 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!