Saturday, August 1, 2015

woda z kartonu jest lepsza

Na takie hasło trafiłam dzisiaj na zakupach w Targecie. W dziale z wodą, obok butelek stały kartony z napisem' boxed water is better' (czyli woda z kartonu jest lepsza).
Nigdy wczesniej nie spotkałam się z takim opakowaniem na wodę :) Soki owszem, mleko też, słodka śmietana również, ale nie woda :)
Nastepnym razem przy wodnych zakupach wezmę na spróbowanie wodę z kartonu i sama się przekonam :)


lubię takie proste opakowania

opis i informacje

hello
 Buziaki!

5 comments:

  1. Opakowanie piękne, jak nienawidzę pić wody, to do tak pięknie zapakowanej chyba byłoby mi się łatwiej przekonać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi też się bardzo podoba :)
      i w sumie też chętniej bym piła wodę z takiego opakowania :D

      Delete
  2. ciekawe jednak czy to nie jest tylko taki chwyt marketingowy? ;D Jednak przyciaga wzrok i opakowanie i nadruk. Wcześniej tez się z tym nigdy nie spotkałam. Może faktycznie jest lepsza? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. z tego co czytałam to jest woda źródlana przepuszczana przez węglowe filtry..
      osobiście wolę wodę mineralną niż źródlaną ;)

      Delete
  3. Ooo, pani, czego to ludzie nie wymyślą... ;)

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!